Upsaker Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 God natt. Har gått forholdsvis lang tid siden jeg la inn noe her sist, så jeg tenkte det var på tide igjen. Tok med bare 20D og 17-40 ut i kveld og her er resultatet: Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Stilige bilder! Prøvd å lage de sort/hvitt? If you do.. Last de opp og show us! Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Stilig! Likte det godt i S/H Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Sort hvitt var best i mine øyne, synes det er en fin steminng du har fanget her . har ikke noe å utsette. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Veldig stilige bilder med god komposisjon og gode kontraster. Liker forøvrig ikke sort hvitt bildet, men bare de i farger. Her er det mest kontraster, og jeg liker godt lyset. Bra Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Veldig stilige bilder med god komposisjon og gode kontraster.Liker forøvrig ikke sort hvitt bildet, men bare de i farger. Her er det mest kontraster, og jeg liker godt lyset. Bra Likte heller ikke sort-hvitt bildet.. Det flotteste og mest dramatiske syns jeg var bilde nummer 2. Ser nesten ut som om treet har et slags spindelvev av kvister. Veldig flott! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Svart hvitt bildet var stilig. Likte lyset og den dystre stemningen. Det nærmeste treet står litt i veien. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Svart hvitt bildet var stilig. Likte lyset og den dystre stemningen. Det nærmeste treet står litt i veien. Tror det var meningen at det skulle være en siluett der for å ikke få alt lyset rett i kamera. Hadde lyktestolpen lyst rett i kameraet hadde det ikke blitt så fint! Men men, hver sin smak! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Det var meningen ja. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det nærmeste treet til venstre kunne ha fungert på samme måten, i hvlken grad dette hadde endret på perpektivet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Nei, på frihånd med litt høy iso. Burde tatt med meg et stativ, men har et par forklaringer. Den ene er at jeg plutselig får lyst til å ta med så lite som mulig, så da tok jeg av batterigrepet på 20D og dro ut med den og 17-40. En annen ting er at jeg bare har et lite, halvstødig stativ som jeg syns er så lavt. For all del, det er egentlig veldig enkelt og ta med, men det blir litt lite. Endret 30. november 2007 av Jurgis Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Egentlig ganske artige bilder synes jeg. Spesielt på bilde tre liker jeg hvordan skiltet blir dradd mot solen. Fine stemningsbilder.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hehe, ser nå at jeg egentlig stilte to spørsmål Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Faktsk veldig fete bilder =) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Tusen takk for det Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Må legge til jeg synes faktisk bilde nr 2 også er veldig stilig =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå