Gå til innhold

Anbefaling av Tastatur/Mus til PS3

Diezen

Anbefalte innlegg

Noen forslag?

Vil helst ha Bluetooth, ønsker å bruke færrest mulig av USB portene mine, planlegger å ha flere tastatur/mus for å kunne spille flere ilag samtidig :)

Hørt at MX5000 er bra. Men må man ikke bruke en usb port for den?

Hjelp trengs! hehe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er også interessert i dette, så følger med i denne tråden! :)

Kan noen forklare hvordan man får bluetooth tastatur/mus til å fungere på ps3 uten å bruke en usb port? Har aldri hatt bluetooth tastatur/mus til pc/ps før.

PS3:

Går inn på Settings -> Accessory Settings -> Register Bluetooth Device -> Register Keyboard / mouse. Så trykker man på "Start Scanning" på PS3en samtidig som man trykker på "Connect"-knappen på musa eller tastaturet. Etter litt søketid er tastaturet elelr musa koblet til og man kan bruke den.

Prosessen på PC er nokså lik, litt avhengig av bluetooth-programvare på PC-en. På PC er du avhengig av å ha bluetooth innebygd i PC, eller å ha en ekstern hub.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Er også interessert i dette, så følger med i denne tråden! :)

Kan noen forklare hvordan man får bluetooth tastatur/mus til å fungere på ps3 uten å bruke en usb port? Har aldri hatt bluetooth tastatur/mus til pc/ps før.

PS3:

Går inn på Settings -> Accessory Settings -> Register Bluetooth Device -> Register Keyboard / mouse. Så trykker man på "Start Scanning" på PS3en samtidig som man trykker på "Connect"-knappen på musa eller tastaturet. Etter litt søketid er tastaturet elelr musa koblet til og man kan bruke den.

Prosessen på PC er nokså lik, litt avhengig av bluetooth-programvare på PC-en. På PC er du avhengig av å ha bluetooth innebygd i PC, eller å ha en ekstern hub.

Takk for svar! Det hørtes jo hendig ut! :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Noen som har testet Apples tastatur og mus med PS3? Vurderer å kjøpe disse til min MBP, men samtidig trenger jeg noe som kan brukes til PS3. Høyeste ønsket er da at disse to også er kompatible med PS3. :)

Har googlet en del, og fant en tråd fra 2007 hvor det stod at tastaturet nå var kompatibelt (etter en oppdatering til PS3), men musa var det verre med. Den eneste infoen jeg får om Mighty Mouse + PS3 er fra godt over et år tilbake, og vi har fått en god del updates siden det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...