Rabbid Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er glad jeg er halvt islandsk jeg, runer og norröne tegn er ekstremt vanlig her paa Island, og kan lett bruke tilknytningen min til Island for aa "forsvare" bruken av disse symbolene ^^. Lenke til kommentar
MrChristoffervik Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Mjølner - Tors hammer - brukes som lykkebringer i hvert fall. Den har jeg på venstre skulder! med middgardsormen! den er jeg kjempeglad i! skal fylle hele venstre armen min med norrøne guder! STOLT av å være norsk, og stolt av å være en VIK 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Mjølner - Tors hammer - brukes som lykkebringer i hvert fall. Den har jeg på venstre skulder! med middgardsormen! den er jeg kjempeglad i! skal fylle hele venstre armen min med norrøne guder! STOLT av å være norsk, og stolt av å være en VIK Så fint at du meddeler dette i en eldgammel tråd da. Lenke til kommentar
MrChristoffervik Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Så fint at du meddeler dette i en eldgammel tråd da. å så sur da Lenke til kommentar
B17a Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 har vurdert tatovering med noe norrønt jeg også. Har lyst på sleeve tattoo på armen, enten halv eller hel, og vil ha noe inspirert av det norrøne, som Odin, Valhalla, Ragnarok osv, Hugin og Munin, tror det hadde blitt utrolig stilig med en sleeve med dette i som motiver, lagd til et slags bilde eller en hendelse. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 sjekk ut https://www.facebook.com/KunstenPaaKroppen?fref=ts og Jannicke på LetsBuzz i Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå