Bamsemumsen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er det ikke mulig å ta kontakt med Bungie, Microsoft eller noen? Vil tro at dette prosjektet her vekker stor interesse for fans på Bungies fora, kanskje du kunne ordna noe? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Har sent mail til Microsoft, men jar ikke fått noe svar enda... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 God jul alle sammen! Fikk masse penger i dag! Så nå er det bare å vente på pakke i posten... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du legger virkelig alle pengene du klarer å skrape sammen i dette prosjektet? Imponerende, er slik det skal være. God jul. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Yes, fordi jeg har tro på at jeg til slutt kommer til å tjene på det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Får nesten tårer i øynene sånn som enkelte folk har satt sine "life-savings" inn i ett prosjekt som omhandler en figur du aldri har skutt ett skudd fra vedkommendes synsvinkel engang! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Får nesten tårer i øynene sånn som enkelte folk har satt sine "life-savings" inn i ett prosjekt som omhandler en figur du aldri har skutt ett skudd fra vedkommendes synsvinkel engang! Yes, fordi jeg har tro på at jeg til slutt kommer til å tjene på det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ja, han sier, det gjelder å ha tro på at Master Chief kan tjene det inn. Han vet ikke hvordan spillene er, man allikevel satser han penger på det! Syns det er kult jeg! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Spennende prosjekt! Herlig å se slik entusiasme. Vil tro at du vil tjene en god slant om du legger ute det ferdige produktet på eBay for eksempel etter hvert. Har sett mye slikt der gå for relativt store summer. Endret 26. desember 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Amento Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår alle sammen! La oss håpe at dette året vil bli et positivt og konstruktivt år for dette prosjektet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jess, håper det kommer noen saftige worklogs snart! Året er ikke det samme uten! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Gjett hva som kom i posten i dag da... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Gjett hva som kom i posten i dag da... Da regner jeg med det kommer til å skje store ting i workloggen fremover! =) Endret 4. januar 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Heldig du var med tollen da! Gleder meg til videre oppdateringer, stå på! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 trodde katta var en hund dig update, gleder meg! ingen toll, sweet det da =) Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ingen toll, sweet det da =) Litt flaks må man ha Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Svenningen spurte for et par dager siden om han kunne få legge link til worklog osv på klanforumet sitt, og dette sa jeg selvfølgelig ja til, Kjempemessig at folk får loggen ut til flere mennesker. Så om det er noen andre som har lyst til å gjøre det samme så send meg en PM så jeg får vite hvor det ligger osv. mvh Amento Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Takker Endret 23. juni 2010 av Amento Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå