Amento Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Fett skap! Lawl, jah! Venta lenge på det! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skapet var kulere en hjelmen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skapet var kulere en hjelmen. Nå, nå... ikke overdriv her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skapet var kult. Men hjelmen var kulere. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Skapet var kult. Men hjelmen var kulere. Det stemmer, gleder meg til vi får se kunsverket ferdig Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det som virkelig hadde vært et kunstverk, hadde vært hjelmen INNI skapet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 nå DET hadde tatt av det! Hvor stort er skapet? Når hjelmen og drakten er ferdig så kan du kanskje.. sette de inn i skapet! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Den er greit, skal gjøre det Når drakta er ferdig så skal jeg sette meg inn i skapet å ta bilde. mvh Amento Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hmm.. Master Chief i skapet.. hørtes ikke helt bra ut! For the love of god, ikke film når han "kommer ut av skapet"! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Her er et bilde av visiret, btw. Sitter jammen meg en fyr inni det også... Og her er hanskene jeg skal kjøpe. Falt for disse øyeblikkelig, de er skikkelig kule + at de er ikke så alt for dyre heller... Endret 6. desember 2007 av Amento Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Overrasker meg at fyren i visiret ikke er naken... Da ser jeg bort ifra at det er deg som har tatt bildet. Bruker å være sånn på ebay. Men det visiret ser ut til å passe utmerket, riktig farge er det hvertfall. Endret 6. desember 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Stilige sokker! :o Barbert skankene i det siste? Hehe, nei nå skal jeg slutte å tulle. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 lawl, It's not me Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 lawl, It's not me Phew... Ok, da er jeg fremdeles overrasket over at mannen ikke er naken. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 hvor kjøpte dud hanskene? de var fete! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 En stund siden jeg har kommet med noen update nå. Venter fortsatt på visir og en del annen materiale, pluss at det er dyrt... Uansett, skal komme med en update så fort jeg får materialet osvosv. mvh Amento Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ta den tiden du trenger, heller for lang tid en for kort. Resultatet er jo det viktige Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Kvalitet fremfor kvantitet! (kan du kanskje slenge med noen ekstra bilder av skapet? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå