Laland Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ta det som er på Raven sitt bilde du! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, tror jeg går for den... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kan tenkes den andre er mer beregnet for å ha på seg... mer plass tl å høre slik at øret ikke blir i klem. bare en tanke Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Kan tenkes den andre er mer beregnet for å ha på seg... mer plass tl å høre slik at øret ikke blir i klem. bare en tanke Smart tenkt... Får se etter om det går bra å lage den sånn som på bildet til Raven. I så fall så gjør jeg det, men jeg hadde ikke tenkt på dette Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 *glede seg til i morgen* Uff, skulle ønske jeg hadde tiden (vel, det har jeg forsåvidt...) pengene og skillza til å gjøre det samme... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 nice, digg at du skriver ned utgiftene, fortsett om det ikke er for dyrt, kansje flere gjør det samme.. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 nice, digg at du skriver ned utgiftene, fortsett om det ikke er for dyrt, kansje flere gjør det samme.. Det blir verre... trust me... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Pent skap! Sånn seriøst, dette ser utrolig bra ut! Gleder meg virkelig til å se hvordan dette ender opp! Endret 5. desember 2007 av Laland Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dette ser jo fantastisk ut ! Gleder meg til du får visiret ! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 ja, en ting om visiret. Hvis noen vet av en nettbutikk som selger visir som jeg er ute etter så ikke nøl med å si ifra! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 http://www.gokart-vkr.no/oscommerce/produc...0ded3402ea1187a Noe sånt, eller noe litt mer "shiny"..? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Naah, noe mer sånn: Eneste bildet jeg fant i farten... EDIT: Sånn farge altså, kke sånn form... Må være litt bøyd loddrettogså. Endret 5. desember 2007 av Amento Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Søk etter "gold visor" på Ebay, masse forskjellige visirer der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 ahh.. da blir det hakket mer autentisk Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Ebay her jeg faktisk ikke tenkt på... Ha får se litt der. Problemet da kan bli så forferdelig mye i frakt... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 http://cgi.ebay.com/Halo-Master-Chief-Armo...1QQcmdZViewItem Det er sånn til å ta på vanlige visir for å gi de litt mer "sparkle sparkle". Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Tenkt å få til det vet å bruke to visirer Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Bestilt to visir nå. Totalt 360 kr med frakten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det var ikke dårlig. Sto det noen "estimert dato" for når du får de? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Nope, men mange som hadde kommentert at de leverte varene raskt uansett så må jeg få ferdig resten av hjelmen også så det haster ikke så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå