Velociraptor Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dette begynner å ligne noe ! Utrolige bra sålangt ! Gleder meg til å se videre ! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Får du den strøken nok kan dette fort bli verdt strevet og vel så det (pengemessig). Men hvis den blir ordentlig strøken er det vel ikke så kult å selge den? Jeg ville helt klart beholdt den i hvertfall. Kan også bli noen fine sjekkereplikker ut av dette. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Får du den strøken nok kan dette fort bli verdt strevet og vel så det (pengemessig).Men hvis den blir ordentlig strøken er det vel ikke så kult å selge den? Jeg ville helt klart beholdt den i hvertfall. Kan også bli noen fine sjekkereplikker ut av dette. Haha! "Wanna see my Spartan Laser?" Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 tror du fikser dette Amento, herlig =) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kan også bli noen fine sjekkereplikker ut av dette. Haha! "Wanna see my Spartan Laser?" "You are my Cortana, baby." Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 så på workloggen, bra jobba:) Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Blir forhåpentlig vis en liten update i dag. Har lagd ferdig begge sidene av hjelmen og fått de sammen, vettu Nå må jeg også begynne å tenke på fargen, om jeg skal ha den lysebrune sand-aktige fargen som han har i den traileren, eller grønn som på hjelmen som følger med legendary edition... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror grønn er mest riktig, så gå for det du! Jeg syns det ser tøffest ut og. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ja, den sandbrun-grønne fargen var sikkert noe de hadde tenkt farge ham i, mens i det ferdige spillet er han helt grønn. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Personlig synes jeg fargen på MC i Raven 117s avatar er dødsrå, samme med fargen på glasset. Litt slitt og blass på en fet måte. Så hadde vært jævlig rått om du fikk til noe slikt. Standard-fargen kan ofte bli litt for glorete på noen bilder, så pass på at du velger riktig. Riktig og dritfet. Dødsfeil og dritt-støgg! Siste bildet der ser jo bare toalt feil ut. Muligens fiksa på, men du skjønner hva jeg mener.. Endret 3. desember 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Siste bildet der ser jo bare toalt feil ut. Muligens fiksa på, men du skjønner hva jeg mener.. Litt enig, men i Halo 3 er jo grønnfargen litt mørkere. Det siste bildet er jo fra et uferdig Halo 2, så. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Siste bildet der ser jo bare toalt feil ut. Muligens fiksa på, men du skjønner hva jeg mener.. Litt enig, men i Halo 3 er jo grønnfargen litt mørkere. Det siste bildet er jo fra et uferdig Halo 2, så. Ja, blir ikke noe metallic grønn her altså... Eksperimenterer litt med farger nå, blader forskjellige, ser hvordan det blir... Forhåpentlig vis så kommer jeg fram til noe... SKal hente Min nye bærbar PC nå så skal få posta update etterpå. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Må nesten rose deg for din innsats og viljestyrke, og ikke minst tålmodighet. Aldri i verden om jeg selv hadde orket det der. Fiks videoen. Edit: Ops, der kom det enda en oppdatering. SWEET hjelm! Bare å lakke den nå etter litt pussing. Endret 3. desember 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ser virkelig bra ut det her! Gleder meg virkelig til å se hvordan resten av prosjektet går! Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Utrolig kult, gleder meg til å se hvordan det blir Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 skal du gå i den? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 skal du gå i den? Ofc. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du lurte på hvilken farge du skulle velge ? Selv synes jeg denne er kul ! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, det er den sandfargen jeg snakka om... Blir enten den eller den grønne standardfargen Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 OK, la merke til en ting da Raven posta blidet sitt: Som dere ser så er de forskjellige Hvilken hjelm skal jeg bruke, synes dere? Og er det flere forskjeller på hjelmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå