E-wok Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 For all del, plz hold deg til AR eller BR. That's teh MC weapons of choice Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ser bra ut ! Stå på ! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 okok, Poster update i dag når jeg kommer hjem! Lover! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 okok, Poster update i dag når jeg kommer hjem! Lover! I'm looking forward to it Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Tror jeg har bestemt meg for å lage Spartan Laser + 2 M6G Magnums... Synes Spartan Laser er tøff jeg da Skal også skrive update nå Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Alright! Prøv å få til en Assault Rifle hvis det blir tid da? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Nja... Hvis Laland er snill Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Laland er snill Edit: nå så jeg på workloggen og må si at det ser veldig bra ut foreløpig! Gleder meg virkelig til å se hvordan dette ender opp! Endret 29. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hadde jo nesten betalt penger for en fargelagt papirmodell av hjelmen :!: Så kjemperå ut! Synd det med visiret, men jeg gleder meg til å se gipsmodellen i sin helhet. Edit: Snap, der var den ferdig jo! Og nugattien! Antar at vi får bilder av selve hjelmen i morgen eller på lørdag? Du må lage Assault Rifle, det er våpenet over alle våpen! Endret 29. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Men Spartan Laser er kul da! Med lasersikte og greier... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 satan så fort du jobber, keep it up! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 satan så fort du jobber, keep it up! Lawl, Satan så treigt jeg poster logupdates Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hjelmen ser jo bra ut allerede synes jeg. Keep up the good work! Gleder meg til å se hvordan du skal takle drakta hvis du bestemmer deg for å gjøre den. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Detta kan du! Ser at det er vel heller pengene enn kunnskapen som ville forhindre at en hel drakt blir en realitet..? Men satser på at pengene strekker til! For den vil jeg se! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Skal da få pengene til å strekke til, skal du se Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har du ordnet sponsorer? Da får du jo ihvertfall døyvet smerten til pengepungen nogenlunde. Er kanskje ikke så mange sponsorer som er interresert, men... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Har ikke fått noen sponsorer nei, har for det første ikke tenkt på det og for det andre så aner jeg ikke hvordan jeg skal gå frem for å få det EDIT: Kan jo vise et raskt overslag på prisen for hjelmen, unøyaktig, men sånn at dere får et visst bilde over det. 800g Glassfiberplast: 240 Fiberduk: 110 Stålplast: 200 Visir(+frakt): 600 Spraymaling: 200 (Med tanke på at jeg ikke bruker opp hele boksene) Dioder, bryter ledninger: 100 Stoff og fyll innvendig: 200 Gips: 130 papir(Går med noen ark på papirmodellen): 20 Aluminiumsfolie(Går med en rull): 20 + Masse, masse tid Totalt: Ca 1820 kr Endret 30. november 2007 av Amento Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har ikke fått noen sponsorer nei, har for det første ikke tenkt på det og for det andre så aner jeg ikke hvordan jeg skal gå frem for å få det Tja... Sende en e-mail til Biltema eller noen hobby-butikker kanskje? Ikke vet jeg. Tipper hele sulamitten hadde gått sabla dyrt og fort på eBay. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Har ikke fått noen sponsorer nei, har for det første ikke tenkt på det og for det andre så aner jeg ikke hvordan jeg skal gå frem for å få det Tja... Sende en e-mail til Biltema eller noen hobby-butikker kanskje? Ikke vet jeg. Tipper hele sulamitten hadde gått sabla dyrt og fort på eBay. Ja, blir spennende å se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå