Gå til innhold

Halo: Kommentartråd: Master Chief hjelm

Amento

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, poster en liten update snart. Om det ikke blir i dag så kommer det en i morgen. Uansett, tenke jeg kunne spørre dere om en liten sak sånn at jeg forhåpentlig vis kan få avklart det til jeg kommer så langt. Lysene på sidene av hjelmen skal man ha mulighet til å slå på og i den sammenhengen så lurer jeg på om dere vet hvor knappen skal være plassert. Altså, får man se at Master Chief slår det på i en av spillene slik at kanskje noen av dere vet det? Eller får jeg bare finne et fint sted å plassere den? ;)

mvh

Amento, the Halo virgin

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på svar på mitt forrige spørmsmål... Håper noen kan svare.

Beklager at Updaten ikke kom, fikk ikke tid til å skrive og jeg skal ut å støpe hjelmen nå, så får posta en fredag-mandag update snart.

Et nytt spørsmål som jeg håper dere kan svare på. I den ene traileren der hvor de ungene snakker i starten og MC plukker opp hjelmen sin osv, der ser man at han liksom sklir våpenet sitt fast på ryggen. Har han et feste for dette på rygge eller er dette bare i løse luften?

Lenke til kommentar
Snakka med en på skolen og vi fant ut at Master Chief har magneter på drakta for å feste våpen. SKal se om jeg får istand noe slikt...

Da blir jeg imponert. Skal du lage våpen også da eller? :p

Hadde vært fett om du kunne ha laget et våpen av metall og så lagt våpenet på ryggen slik som på spillet..! BR er sikkert artig å lage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...