Laland Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har nesten vudert å demontere den å se om det er mulig å hule den ut på noen måte uten noen særlige ytre skader.. (legg merke til nesten og vurdert, er med andre ord en stund til handlig i alle fall.. ) Lenke til kommentar
Amento Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Ok, poster en liten update snart. Om det ikke blir i dag så kommer det en i morgen. Uansett, tenke jeg kunne spørre dere om en liten sak sånn at jeg forhåpentlig vis kan få avklart det til jeg kommer så langt. Lysene på sidene av hjelmen skal man ha mulighet til å slå på og i den sammenhengen så lurer jeg på om dere vet hvor knappen skal være plassert. Altså, får man se at Master Chief slår det på i en av spillene slik at kanskje noen av dere vet det? Eller får jeg bare finne et fint sted å plassere den? mvh Amento, the Halo virgin Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Utrolig kult, men samtidig utrolig nerdete. I like! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Utrolig kult, men samtidig utrolig nerdete. I like! Nerdete? Pøh Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Venter fortsatt på svar på mitt forrige spørmsmål... Håper noen kan svare. Beklager at Updaten ikke kom, fikk ikke tid til å skrive og jeg skal ut å støpe hjelmen nå, så får posta en fredag-mandag update snart. Et nytt spørsmål som jeg håper dere kan svare på. I den ene traileren der hvor de ungene snakker i starten og MC plukker opp hjelmen sin osv, der ser man at han liksom sklir våpenet sitt fast på ryggen. Har han et feste for dette på rygge eller er dette bare i løse luften? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Nei, han bruker ikke en knapp, det kan være at han bruker tankekraft, han er jo på alle måter koblet til drakten sin, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Nei, han bruker ikke en knapp, det kan være at han bruker tankekraft, han er jo på alle måter koblet til drakten sin, om jeg ikke tar feil. Ok. Siden jeg ikke praktiserer slikt så får jeg vel lage en knapp slik at vanlige folk kan bruke den... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 *Mine innlegg* Kan bli sinnsykt kult, tross jeg ikke er store Master Cheif fanen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Egen knapp for våpenfesting.. Du burde kanskje sammarbeide med ham som skal lage den Spartan-laseren! Det hadde tatt helt av! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Legg en svart knapp rett ved lyset, som er lite synlig, på den måten kan det funke ganske bra å slå av/på lyset. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Vet ikke helt om jeg skal la knappen inngå i hjelmens utseende liksom, eller skjule den under kanten etc. Snakka med en på skolen og vi fant ut at Master Chief har magneter på drakta for å feste våpen. SKal se om jeg får istand noe slikt... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Snakka med en på skolen og vi fant ut at Master Chief har magneter på drakta for å feste våpen. SKal se om jeg får istand noe slikt... Da blir jeg imponert. Skal du lage våpen også da eller? Hadde vært fett om du kunne ha laget et våpen av metall og så lagt våpenet på ryggen slik som på spillet..! BR er sikkert artig å lage. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvor bor du? Hvis du bor i Osloområde bør du stikke ned på Spaceworld ved Olso City å se på Master Chief statuen som står der, mulig du får litt inspirasjon? Den er i hvert fall sexy as hell. Eneste kjipe er at han har en SMG i hver hånd. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Nja, blir litt for mye å kjøre 7 timer med bil for å se på statuen, men hadde vært skikkelig kult Skal lage våpen ja Lande Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Assault Rifle og Shotgun? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Tenkte på denne? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Uje, det er så Halo som du får det når det kommer til våpen! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Tenkte på spartan laser, men vet ikke helt... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=867146 Her får du en worklog på spartan laser, så da kan du jo bare rekreere den. Sett inn mange røde lasere og noen grønne (ulovlige å peke på fly med) så er du igang! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Hehe, ja vi får se. Uansett, nok en gang så beklager jeg for at oppdateringen ikke har kommet enda. Har vært veldig opptatt i det siste, kjemiprøve i dag som jeg har holdt på å forberedt meg på. SKal prøve å få posta det i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå