Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 er alt her dødt eller? har ikke skjedd noe jer på 1 mnd, trådstarter har ikke skrevet eller gjort noe på 2 mnd... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Skolen prioriteres (desverre) foran dette prosjektet. Så vi får se om Amento kommer innom tråden selv, med en beskjed om hvordan ståa er. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvordan er ståa på prosjektet her nu? =) Virker veldig spennende! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, kommer det mer eller har det blitt satt veldig på pause? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Tipper han har begynt på ODST-hjelmen i stedet Edit: typo Endret 8. desember 2008 av rekyl Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hey! Vi vil ha mer! hehe Lenke til kommentar
simonz Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 har du gitt deg helt eller? Nå er det jo KJEMPELENGE siden du har posta noe :S Lenke til kommentar
Amento Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Hallais Så lenge siden jeg har posta her at de har forsvunnet fra mine-innlegg-siden. Beklager at jeg ikke har sagt noe og gjort noe, men har vært veldig opptatt og hele prosjektet har gått i glemmeboken. Studerer for tiden i Oslo og har derfor ikke mulighet til å jobbe videre, men jeg skal jobbe videre i sommerferien. Har dessverre ikke mulighet før det. Å ha vært opptatt er vel ingen unnskyldning når det har gått godt over 1 år nå, men som sagt, det har blitt glemt og andre ting har blitt prioritert. Håper dette er et noenlunde tilfredsstillende svar, hjelmen skal i alle fall gjøres ferdig, det er sikkert. (den har kommet litt lengre enn workloggen sider, btw) Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hallais Så lenge siden jeg har posta her at de har forsvunnet fra mine-innlegg-siden. Beklager at jeg ikke har sagt noe og gjort noe, men har vært veldig opptatt og hele prosjektet har gått i glemmeboken. Studerer for tiden i Oslo og har derfor ikke mulighet til å jobbe videre, men jeg skal jobbe videre i sommerferien. Har dessverre ikke mulighet før det. Å ha vært opptatt er vel ingen unnskyldning når det har gått godt over 1 år nå, men som sagt, det har blitt glemt og andre ting har blitt prioritert. Håper dette er et noenlunde tilfredsstillende svar, hjelmen skal i alle fall gjøres ferdig, det er sikkert. (den har kommet litt lengre enn workloggen sider, btw) Takk for svar Endret 2. januar 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 det blir sykt kult når du får jobbet mer med den. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Herregud, jeg har sett denne tråden mange ganger, men har av en eller annen grunn bare dratt forbi uten å tenke mer over det. Og wow, seriøst. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Fått gjort noe mer i sommerferien nå da Kom over denne tråden nå s¨tenkte jeg måtte spørre ... Endret 26. juli 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ditto. Vil veldig gjerne se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Wohoo! En oppdatering, og den ser bra ut. Er vel egentlig et mirakel Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 fint å sjå at du har begynnt igjen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Dette ser jo helt utrolig bra ut. Gleder meg til neste oppdatering. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå