Amento Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har lagt til noen småting i utgiftslisten. Sikkert en del ting til som ejg har glemt å lagt til, skal se om jeg finner kvitteringene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Whoey! Konkurranse! Tar tiden på dere! ..fra nå! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fin oppdatering. Må si jeg gleder meg stort til dette prosjektet blir ferdigstilt Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 gleder meg til og se dette ferdig, lurer på hvor lang tid det kommer til og ta med kroppen....men lykketil vidre Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 ja, vi får se. bare tiden vil vise Det som er litt godt å tenke på er at noen av de resterende delene kan lages med en form selv om det skal være to deler og det hjelper jo litt Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 så den nye updaten den og no ser hjelmen virkelig god ut med sevir (viss det er det den heter) Lenke til kommentar
Amento Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 så den nye updaten den og no ser hjelmen virkelig god ut med sevir (viss det er det den heter) Visir? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dæven, det må jeg si! Så utrolig gjennomført dette ser ut til å være, ser ut som det blir utrolig bra til slutt! Imponerende. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 så den nye updaten den og no ser hjelmen virkelig god ut med sevir (viss det er det den heter) Visir? 'Sevir' var faktisk ikke så dumt Kanskje vi skal foreslå det til Norsk Språkråd..? Er forøvrig enig at dette ser meget gjennomført ut. Masse kred! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Umm... Tror noen nevnte det en gang tidligere, men spør igjen: Hva var navnet på den armoren jeg lager(Høres fryktelig dumt ut å spørre)? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Umm... Tror noen nevnte det en gang tidligere, men spør igjen: Hva var navnet på den armoren jeg lager(Høres fryktelig dumt ut å spørre)? MJOLNIR? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Umm... Tror noen nevnte det en gang tidligere, men spør igjen: Hva var navnet på den armoren jeg lager(Høres fryktelig dumt ut å spørre)? Mjolnir Mark VI Mener det er VI, kan hende det er V... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Finne ut for sikkert, please? Vet ikke om jeg er istand til det selv Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 The armor in Halo 3 is still the MJOLNIR Mark VI. ~Halo wiki SÅ det betyr at det er VI da jeg tar utgangspunkt i den armoren i "Master Chief mister hjelmen sin"-traileren? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 SÅ det betyr at det er VI da jeg tar utgangspunkt i den armoren i "Master Chief mister hjelmen sin"-traileren? Yep. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Huffameg.. Ikke vite det engang? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Forresten, gidder du å lage hjelmen til Carmine i Gears of War og sende til meg? Kthx. bai. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Ikke sett den, sec... Btw, Lande. Du spiller ikek tilfeldigvis FFXI på Titan og kaller deg landelien? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Bra engelsk, Amento: Film Btw, Lande. Du spiller ikek tilfeldigvis FFXI på Titan og kaller deg landelien? Aldri hørt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå