Amento Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Har vært i England en stund og kommer hjem i dag Blir en hektisk uke framover nå med eksamener og prøver så vi får se om det blir noe mye jobbing. Jeg har gjort noen småting på hjelmen som jeg ikke har posta update for enda, bare sånn at dere vet det. Har på ingen måte avsluttet dette prosjektet, det skjer ikke før hele drakta er ferdig, har lagt for mye tid og penger i dette til å slutte nå. I sommerferien blir det i alle fall mye jobbing Så får vi se om det blir noe mye nå fram mot ferien. Fint at folk bryr seg da Amento Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 amento, en grunn til at jeg sjekker halo forumet, du bør komme igang snart Lenke til kommentar
Amento Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Yes, Matteprøve torsdag, Kjemi på mandag og fysikk torsdag etter der igjen. Deretter kommer eksamen... Etter det derimot... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 snart noen ny update? snart 3 mnd siden sist det kom noe!!! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 snart noen ny update? snart 3 mnd siden sist det kom noe!!! UPDATE! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ooh, denne var fancy. *Følge med* Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Hei folkens, Sommerferie like rundt hjørnet Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei folkens, Sommerferie like rundt hjørnet Betyr det at det ikke blir noe jobbing eller at det blir jobbing Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Betyr det at det ikke blir noe jobbing eller at det blir jobbing Jeg tror det blir jobbing. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Fet podcast, er ikke hver dag man blir intervjuet av landets største Halo side. Må bare gjenta meg selv, kan ikke fatte hvordan en som ikke er en Halo fan kan ha fått seg til å sette igang med dette prosjektet! Stilig oppdatering, gjerne flere små oppdateringer som kommer hyppigere! Kjempebra å se at du fortsatt holder på! Endret 17. juni 2008 av Laland Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fet podcast, er ikke hver dag man blir intervjuet av landets største Halo side.Må bare gjenta meg selv, kan ikke fatte hvordan en som ikke er en Halo fan kan ha fått seg til å sette igang med dette prosjektet! Stilig oppdatering, gjerne flere små oppdateringer som kommer hyppigere! Kjempebra å se at du fortsatt holder på! Jeg er helt enig, hvordan kan en ikke Halo fan bruke så mye tid og penger på slikt:p For min del ser det ut som du er en som har jobbet men hendene før, du er på grensen til hva noen kaller kunster:) Jeg tror du klarer dette fint og jeg gleder meg til å se:D Lenke til kommentar
Amento Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Joda, gjør da litt av hvert, tror det er sånn delvis medfødt og delvis utviklet etterpå Jeg vil vel ikke kalle meg selv kunstner, men joda, liker å lage ting. Grunnen til at jeg gjør dette hadde ikke vært no annerledes om jeg hadde vært stor Halofan, jeg ser rett og slett på det som en hvilken som helst utfordring. Joda, jeg synes Master Chief er tøff, men det er ikke grunnen til at jeg starta. Når jeg ser noe jeg har lyst til å lage/gjøre så gjør jeg det fordi det ser interessant ut, utfordrende og spennende. Jeg har kanskje ideer for deler av prosjektet og det er det som får meg igang. Innimellom så blir jeg jævli forbanna når jeg ikke får til ting, men den følelsen av å sitte igjen med det ferdige produktet er alltid det som driver meg videre, det er en deilig følelse Jeg har allerede tanker om andre slike prosjekter, men som jeg ikke komemr til å starte på før jeg er ferdig med dette. Jeg har samme forholdet til flere av disse prosjektene, at jeg rett og slett tror det kan bli spennende og interessant. har jobba mer på hjelmen, men har tenkt å samle det i en oppdatering da det er ting spredt over flere dager. Takker for svar og positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ok, for det første vil jeg si: Utrolig bra jobba! Er litt målløs, men skal prøve å uttrykke meg. Å gå løs på et slikt prosjekt frister nok veldig mange, men de aller færreste gjør det. At en som ikke er fan av Halo, gjør det hele spesielt. Jeg er imponert over kvaliteten det ser ut til at hjelmen din har. Virker som om du legger mye arbeid i dette, håper du blir fornøyd med det endelige resultatet. Og stå på, dette er til inspirasjon! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg prøver alltid å gjøre mitt beste. Når folk ber meg om å lage noe til dem etc, så sier de ofte, "Trenger ikke å være sånn kjempe bra ellerno, bare mekk sammen noe" Jeg klarer ikke å jobbe slik Når jeg sier meg ferdig med noe så er det først når jeg er fornøyd med det. Jeg sier på ingen måte at det er perfekt eller superbra, men jeg sier at jeg er fornøyd med det og føler at jeg har gjort en god jobb, det er det som er det viktigste for meg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Høres ut som en god metode du bruker der! Jeg kommer somregel halvveis inn i planlegging før jeg finner ut av jeg ikke gidder å sette av nok penger.. Ta deg god tid og gjøre en god jobb istedenfor å stresse - noe det ser ut som du har gjort foreløpig. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Var det et hint at jeg bør jobbe raskere eller? Lenke til kommentar
MartinMyhre Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Ble inspirert jeg nå Måtte lage en selv Lastet ned pepakura fil ifra 405th.com. Lagd i papir og Glassfiber. Skal ta på ett lag til med glassfiber, pusses, og lakkeres Endret 22. juni 2008 av MartinMyhre Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Husk hansker og lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå