Stonemeister Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Årets sjekketriks liksom?... Wanna be my Cortana? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ok, som dere vet så har jeg ikke jobbet med hjelmen på en stund nå. Grunnen er enkelt å greit at det er så kaldt ute. Problemet med dette prosjektet er at det er fordeler med å jobbe med det på sommeren, men andre fordeler på vinteren. Om sommeren så tørker silikonen raskere og det er fint å jobbe ute, men annen jobbing med plastikken og silikonen fører til at den får mye kortere levetid, handler om luftfuktighet og hvor mye "fuktighet" som kommer nedi bøtta osv. Om vinteren derimot så tørker plastikken og silikonen tregere, hos plastikken så kan dette være greit da den tørker veldig fort. Det er fryktelig kaldt å jobbe ute, men santidig så er det fint å jobbe med plastikken og silikonen fordi lufta er så tørr. Ok, uansett, skal prøve å få jobba med det snart, har lyst til å få ferdig hjelmen snart. Om jeg nå jobber med det så er det for dere gusy! Vet selv at det suger å vente på worklogupdates... I vinterferien skal jeg prøve å få til litt jobbing. mvh Amento Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Når kan vi forvente oss noen oppdateringer? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vinterferien sier han jo Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ahh.. leste ikke før jeg skrev! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Hehe, Ja, skal få jobba litt da. har lyst til å bli ferdig med hjelmen nå... Begynner å bli litt lei av den... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Sitter akkurat nå og bygger model av Assault Rifle Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Herlig! Hvordan går det med hjelmen? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Joda, går da framover. vil si jeg er sånn ca 25% ferdig med å lage detaljene på den, ca. Det tar ikke så lang tid når jeg først jobber men det er meldt skikkelig dårlig vær i ferien så vi får se, får vel komme meg ut noen turer... Nesten ferdig med å klippe ut bitene til rifla nå, tenkte jeg skulle filme all bygginga og deretter lage en speedfilm med det Endret 17. februar 2008 av Amento Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 En speedfilm hadde vært fantastisk Må si du har et flott prosjekt på gang her, hadde jeg kommet på noe å lage drakt av hadde jeg gjort det samme Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Tuuuuusen takk! Men hvor har det blitt av Marioavataren din...??? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tuuuuusen takk! Men hvor har det blitt av Marioavataren din...??? Den bytta jeg ut for lenge siden Mulig han kommer tilbake i en annen variant senere, men for øyeblikket er det meg i finstasen som gjelder Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ifølge Halopedia er Assault Rifle'n fra Halo(1) 87.6cm lang. http://halo.wikia.com/wiki/MA5B_Individual...t_Weapon_System Lenke til kommentar
Amento Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Haha! Bare nerden Laland som finner ut slikt Nei da, supert at du fant det ut. Nå har det seg sånn at jeg har begynt å jobbe med modellen og 78cm er jo ikke så langt ifra 87, så jeg går for den jeg Vil dere ha update nå eller skal jeg vente til "I kveld" lissom? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Har glemt å si at jeg rota litt rundt i Photoshop i går og langde banner til workloggen, vet ikke om dere har merka det... Ikke store greia men grei nok Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Greit nok med en liten banner. Da har man noe visuelt (annet enn det du lager) å assosiere med prosjektet! Sålenge det blir færre, men fetere updates er nå ihvertfall jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Creamypeanutpanda Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 I ukene før Halo 3 ble sluppet la Bungie ut mye informasjon av våpnene som skulle være med i spillet, samt assault rifle http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...BAGAssaultRifle Håper det er til hjelp:) Lenke til kommentar
Amento Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Haha, ja vi får se... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Hmm, takk, Panda, fin den, kjekt med andre mål en bare lengde også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå