Gå til innhold

Halo: Kommentartråd: Master Chief hjelm

Amento

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ok, som dere vet så har jeg ikke jobbet med hjelmen på en stund nå. Grunnen er enkelt å greit at det er så kaldt ute. Problemet med dette prosjektet er at det er fordeler med å jobbe med det på sommeren, men andre fordeler på vinteren. Om sommeren så tørker silikonen raskere og det er fint å jobbe ute, men annen jobbing med plastikken og silikonen fører til at den får mye kortere levetid, handler om luftfuktighet og hvor mye "fuktighet" som kommer nedi bøtta osv. Om vinteren derimot så tørker plastikken og silikonen tregere, hos plastikken så kan dette være greit da den tørker veldig fort. Det er fryktelig kaldt å jobbe ute, men santidig så er det fint å jobbe med plastikken og silikonen fordi lufta er så tørr.

Ok, uansett, skal prøve å få jobba med det snart, har lyst til å få ferdig hjelmen snart. Om jeg nå jobber med det så er det for dere gusy! Vet selv at det suger å vente på worklogupdates...

I vinterferien skal jeg prøve å få til litt jobbing.

mvh

Amento

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Joda, går da framover. vil si jeg er sånn ca 25% ferdig med å lage detaljene på den, ca. Det tar ikke så lang tid når jeg først jobber men det er meldt skikkelig dårlig vær i ferien så vi får se, får vel komme meg ut noen turer...

Nesten ferdig med å klippe ut bitene til rifla nå, tenkte jeg skulle filme all bygginga og deretter lage en speedfilm med det s43.gif

Endret av Amento
Lenke til kommentar

Haha! Bare nerden Laland som finner ut slikt :p

Nei da, supert at du fant det ut. Nå har det seg sånn at jeg har begynt å jobbe med modellen og 78cm er jo ikke så langt ifra 87, så jeg går for den jeg :thumbup:

Vil dere ha update nå eller skal jeg vente til "I kveld" lissom? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...