svenningen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er jeg veldig usikker på. De neste modellene kommer jeg til å lage i gips, istedet for glassfiber noe som vil gjøre det lettere å jobbe med. FIngrene mine er helt ødelagt akkurat nå, på grunn av glassfiberen såh... Men vi får se, spørs hvor mye tid skolen tar osv... haha går ikke utav tråden engang, oppdaterer 8-10ganger daglig og ser Var det ikke du som sa at Amento hadde "fritids"? Haha, eid haha, nei en i klanensom sa det, ikke meg Lenke til kommentar
Amento Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Yeah, right, blame someone else Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det her er da ikke fritids i det hele tatt? Tror amento får mer ut av det her en noen får ut av å være med i f.eks GRklanen deres. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Please, don't start the drama... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hmm rolig i det siste, noe nytt? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det her er da ikke fritids i det hele tatt? Tror amento får mer ut av det her en noen får ut av å være med i f.eks GRklanen deres. Ja. Mye mer enn å, for eksempel, være med i NF1 klanen din. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) hmm rolig i det siste, noe nytt? Har gjort en del med hjelmen, har bare ikke tatt noen bilder. Tenkte jeg skulle ta noen snart... Endret 11. januar 2008 av Amento Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det her er da ikke fritids i det hele tatt? Tror amento får mer ut av det her en noen får ut av å være med i f.eks GRklanen deres. Ja. Mye mer enn å, for eksempel, være med i NF1 klanen din. SILENCE!! ... I KILL YOU! (Team Chrissj ruler!) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det her er da ikke fritids i det hele tatt? Tror amento får mer ut av det her en noen får ut av å være med i f.eks GRklanen deres. Ja. Mye mer enn å, for eksempel, være med i NF1 klanen din. Ja, og poenget er? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det her er da ikke fritids i det hele tatt? Tror amento får mer ut av det her en noen får ut av å være med i f.eks GRklanen deres. Ja. Mye mer enn å, for eksempel, være med i NF1 klanen din. SILENCE!! ... I KILL YOU! (Team Chrissj ruler!) Achmed the Dead Terrorist Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, ja åhherreguderikkevitsiånevnedetda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kanskje du kan utstyre Master Chiefen din med en sånn Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kanskje du kan utstyre Master Chiefen din med en sånn Recommended for children aged 16 and up. Heh. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 hehe, den var jo litt kul da... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Halla hva skjer a? More pics plz! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Har jobba litt mindre med hjelmen i det siste. Problemet er det at jeg får så jævli mye dritt i fingrene av glassfiberen så må heale litt nå, lissom Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har jobba litt mindre med hjelmen i det siste. Problemet er det at jeg får så jævli mye dritt i fingrene av glassfiberen så må heale litt nå, lissom Hørt om hansker? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hørt om hansker? Hansker er for jenter!... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har jobba litt mindre med hjelmen i det siste. Problemet er det at jeg får så jævli mye dritt i fingrene av glassfiberen så må heale litt nå, lissom Jeg har health potion spell, dersom du vil låne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå