svenningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 =) jepp, ser ut som det ble positiv respons, utfra en som sa du hadde fritids, men alle digger det jo keep on! My hero, Amento -Svenning Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvordan får man nye armorer og slikt da? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Den skjønte jeg ikke helt, Skogslik... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) hæ? var jo så enkelt sagt som det kunne. ser flere her har forsjellige armor typer. eg kan bare velge mellom 2 eller 3 stykker. hvordan låser eg opp dem som det står locked på? Endret 7. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tråden her har jo ingenting med spillene å gjøre på den måten, denne tråden er kommentarer til Amento sin konstruksjon av Master Chief sin armor Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Å ja! Sånn du mente ja jaja, bare en liten missforståelse Det får du spørre noen andre om, I have no idea... -Amento Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja, Amento, hadde vært litt stilig om du (etterhvert) hadde lagd forskjellige skulderbeskyttelser etc. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hæ? var jo så enkelt sagt som det kunne. ser flere her har forsjellige armor typer. eg kan bare velge mellom 2 eller 3 stykker. hvordan låser eg opp dem som det står locked på? Hayabusa - skaffe skulls hayabusa med katana - 1000/1000gs security helmet - 1000/1000 gs (tror jeg) ikke helt sikker egentlig, prøv og google halo armors eller noe.. halo unlockables Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Svenningen: Det er riktig. --- Amento: Slik skal en spartan-armor ikke se ut. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Svenningen: Det er riktig. --- Amento: Slik skal en spartan-armor ikke se ut. Ur link doesn't work... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 prøv denne da http://www.spikedhumor.com/Default.aspx?p=...F9ED16C55238D8D =) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Spennende prosjekt som jeg skal følge med på. Håper på masse bilder fremover. Godt jobbet så langt. Lykke til! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 prøv denne da http://www.spikedhumor.com/Default.aspx?p=...F9ED16C55238D8D =) Drawing Coming Soon! kommer det bare, Svenningen... Hyggelig å ha deg med ekwathne Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 haha går ikke utav tråden engang, oppdaterer 8-10ganger daglig og ser Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 haha går ikke utav tråden engang, oppdaterer 8-10ganger daglig og ser Var det ikke du som sa at Amento hadde "fritids"? Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) haha ^^, Hvor lang tid tror du at du kommer til å bruke? (til sammen) Keep up the good work, Amento =D Endret 8. januar 2008 av Chilliking Lenke til kommentar
Amento Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Det er jeg veldig usikker på. De neste modellene kommer jeg til å lage i gips, istedet for glassfiber noe som vil gjøre det lettere å jobbe med. FIngrene mine er helt ødelagt akkurat nå, på grunn av glassfiberen såh... Men vi får se, spørs hvor mye tid skolen tar osv... haha går ikke utav tråden engang, oppdaterer 8-10ganger daglig og ser Var det ikke du som sa at Amento hadde "fritids"? Haha, eid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå