Amento Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Kommentartråden Kommentarer til denne workloggen kan postes her så vi får det hele litt mer ryddig. Workloggen mvh Amento Endret 28. juli 2010 av Amento Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 *mine innlegg* Dette kan bli utrolig bra hvis du tar deg litt tid, alltid gøy å se ordentlige Halo fans vise at de er.. Ordentlige Halo fans! ! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skal du lage den slik at man kan ha den på seg? I så fall kan det ta litt tid å lage hele rustningen. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Skal du lage den slik at man kan ha den på seg? I så fall kan det ta litt tid å lage hele rustningen. Ja, det kommer til å ta lang tid, men dette er morsomt å holde på med og da går det greit Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kult prosjekt. Har du startet? I så fall få se noen bilder a! Hva slags materiell skal du bruke og sånt? kanskje informerer om det? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Kult prosjekt. Har du startet? I så fall få se noen bilder a!Hva slags materiell skal du bruke og sånt? kanskje informerer om det? Alt som du spørr etter står vel i workloggen Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, så det nå. Spurte her før jeg sjekket den andre tråden ... Dumme meg azz. --- Pent at du hiver deg på dette opplegget uten å ha prøvd Halo engang. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Pent og pent, fikk nesten litt dårlig samvittighet da Laland skrev posten sin Endret 18. november 2007 av Amento Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Må nesten ha denne i mine innlegg, jeg også. Ser fram til å se resultatet, og bare sånn for å si ifra, ingen som helst grunn til å vente stort lengre med å prøve Halo Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Pent og pent, fikk nesten litt dårlig samvittighet da Laland skrev posten sin Ikke.. Spilt.. Halo..? Neida, gikk nesten bare ut ifra at det var en som hadde spilt litt osm ivlle gjøre dette. Du burde nesten ihvertfall se på noen bilder av armoren til Master Chief i Halo 3 campaignen og prøve å få med de skadene som er på den. Edit: selv om det ser ut som at du vil gjøre det meste fra scracth, så kan du jo sjekke om noen i nærheten har en Halo 3 Legendary Edition som du kan låne. Da kan du jo smått se sånn halvveis hvordan hjelmen blir tilslutt! Endret 18. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
Amento Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Har ca 40 bilder av hjelmen på PC-en så det holder nok, har bland annet bilder av legendary edition hjelmen Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Dette så grisefett ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ser veldig bra ut foreløpig! Gleder meg til å se resten! Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) beste ever rett og slett nydelig(på bildene på worklog). hvordan kom du på det og hvordan har du tid til noe slikt. skal du selge den Endret 20. november 2007 av Jeg-liker-is Lenke til kommentar
Amento Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Tenkt å selge den og trolig en full rustning... Når den tid kommer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jævlig rå, den papirmodellen! Går fort fremover med dette her, altså! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dette kan bli utrolig bra. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nice papirmodell. Fikk litt lyst å prøve å lage meg en liten papirhjelm selv nå. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Veldig imponerend, og den første halvdelen av hjelmen er laget kun av papp? Har HALO 3 hjelmen som fulgte med Legendary Edition men denne kan man ikke ha på hodet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå