Gå til innhold

Sim City Samfunn tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff uff uff, dette spillet er en av de STØRSTE skuffelsene på lenge... det er fullstendig ødelagt på alle mulige måter.

 

Grafikken er ødelagt, UI er ødelagt, social engineering som de har hypet opp til tusen er fullstendig uteblivende...

 

Ligg LANGT unna dette spillet!

 

Hilsen skuffet Sim fan...

Nai? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Uff uff uff, dette spillet er en av de STØRSTE skuffelsene på lenge... det er fullstendig ødelagt på alle mulige måter.

 

Grafikken er ødelagt, UI er ødelagt, social engineering som de har hypet opp til tusen er fullstendig uteblivende...

 

Ligg LANGT unna dette spillet!

 

Hilsen skuffet Sim fan...

Nai? :dontgetit:

 

Har nok dessverre rett.. føles ut som et lavbudskjetts spill :thumbdown:

 

Sjekk Gamespot reviewen... den er faktisk ganske POSITIV. Les så user reviews... cirka 24 stykk... så skjønner du. Total ripoff.. hele spillet er ødelagt fra ende til annen, og ingenting virker som de sa :(

 

Mener du at 6/10 er en bra og postiv karakter? Trenger ikke å lese gjennom for å skjønne da at spillet ikke er spesielt bra, og det viser seg også i user reviewene..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Jeg mener bare at 6/10 er direkte gavmildt... 6/10 er "Fair". Brukerne har derimot valgt det Abysmal/Bad...

 

Og dessverre viser deg seg nok ofte at brukerne har rett. Selv synes jeg ikke bioshock fortjente så høy karakter som det hadde, fordi det virket omtrent som det var "perfekt", og det er det ikke. (ikke det at det ikke er et bra spill). Men brukerne har som regel rett er det jeg skal fram til ;)

Lenke til kommentar

SC:Samfunn suger jo altfor hardt.

Er det mulig å ødelegge en så god spillserie på den måten?! ... helt ufatterlig.

Heldigvis finnes det håp.

Anbefaller alle å sjelle ut Cities Unlimited (som trolig kommer høsten 08).

http://www.cuplanet.com/

 

Her kan man også komme med inspill og følge med i utviklingen

(fra folket bak City Life).

 

For all del! Styr unna SC:samfunn, helt forkasterlig forferdelig

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig feil med dette spillet?

 

For å korte det hele ned: Mangelen på innhold og utfordring. Det finnes nesten ikke gameplay utover den første timen hvor du lærer hvordan ressurssystemet henger sammen. Etter det er resten bare tull..... kjennes som en dårlig beta hvor mesteparten av gameplay ikke er implementert. Omtrent som Diablo uten monstre...

Lenke til kommentar

å kalle det sim city irriterer meg så grenseløst. prøvde det idag igjen og dette er et hån mot spillserien... hvordan kunne de gjøre det?! satse så mye penger og tro at den trofaste fansen ville like dette?!?!? fy f**n!!!

terningkast 1! rare spillmagasinet gav den jo så mye som 4! sykt!

Lenke til kommentar

elsk eller hat?! jaja... ville nok tro at flertallet faktisk er utrolig skuffet.

de burde også ha basert terningen litt på den forrige utgaven (simCity4).

i forhold er dette så latterlig at det ikke er mulig.

 

Satte meg ned og starta spillet (enkelt forklart)

Kunne velge, lett, hard, eller unlimited med penger (wooow, fett)...

Videre kom et kart. her kunne jeg forme landskapet på en latterlig tragisk måte.

Regioner... nei, kun én by.

 

Inni spillet.

Første som irriterer meg her en kamera-zoom'en.

Man kan f**n meg ikke zome langt ut i det heletatt.

Åpnet bygningermenyen og her var alt ferdig.. (ooh, morro, være kommunist og bestemme hva slags forretninger som skal være hvor)...

Så veier.

Lage broer.. NEI, Samfunn har kun én type bro.. en vei over vannet.. gøygøy

tunneler? nope...

Motorvei?! nej

båter? noooope...

Flyplass da... nehej

i det heletatt, kun en vanlig vei og en dirt-road... hurra!!

...legge vannrør? nej... alle byggningene har vist vann,.

Bestemme skatter etc, nej ingenting...

dra strømlinjer mellom husene?! ingen vits! lag et strømkraftverk og alle har strøm uansett..

 

spillet.... SUGER!

 

men lurer på en ting, hva er meningen med spillet?!

i tidligere utgavet av SC så skulle man jo bygge en kjempeby, med god ifrastruktur, rikdom, mye innbyggere, avtaler med nabobyene etc...

Så hva er meningen med SC Samfunn?!??! sprette opp noen like byggninger og se på dem?

Endret av tiiim
Lenke til kommentar
men lurer på en ting, hva er meningen med spillet?!

 

Som en som er vant med å spille "meningsløse" spill som Sim City og The Sims må jeg innrømme at dette spillet tar filosofien til et nytt lavpunkt... i Sims og Sim City er det morro fordi spillet er addictive og man har en følelse av mål og mening selv om intet eksisterer.

 

Societies har overhodet ingen mål og intet mening...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...