Coffey Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Skal ha dette hovedkortet, men lurer på også om jeg skal kjøpe et helt eget lydkort, f.eks dette. Jeg vil helst ha så best mulig lyd, pga jeg hører ekstremt mye på musikk, pluss at jeg har et THX 5.1 surround anlegg Men, er forskjellen SÅ stor? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ved bruk på et thx 5.1 sett vil du ikke merke forskjell. Gjør værtfall ikke det værtfall ikke på mitt gamle creative thx 5.1. Som foresten er et manshit sett. Du vil egentlig ikke merke forskjell før du kommer opp i hifi sett. Eller ved bruk av headsett. Ved bruk av headsett vil man ofte oppleve elektornisk støy. Har værtfall hat det på alle hovedkortene jeg har hat de siste 3 årene. Det er vell 6 om jeg ikke tar helt feil og alle har vært i prisklassen 1500+ Vil anbefale deg å kjøpe ekstralyd kort uansett. Frisker som regel opp lydbildet og gir det litt mer dybe. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Ah, bra å høre. Jeg skal kjøpe helt ny pc btw, i toppklassen. Nei, brabrabra, jeg bruker headset alot Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg bytta selv fra hk innebygde lydkort til et Creative SB X-FI Xtrememusic, og selv det utgjorde stor forskjell synes jeg i alle fall. I tillegg paret jeg det sammen med et Sennheiser HD555 headsett, og jeg synes musikken ble mer detaljert, diskanten ikke fult så masete og lydbildet generelt ble forbedret. Jeg hører også utrolig mye på musikk, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte lydkort, tvert imot så angrer jeg på at jeg ikke kjøpte et enda bedre kort da jeg først kjøpte. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Jeg bytta selv fra hk innebygde lydkort til et Creative SB X-FI Xtrememusic, og selv det utgjorde stor forskjell synes jeg i alle fall. I tillegg paret jeg det sammen med et Sennheiser HD555 headsett, og jeg synes musikken ble mer detaljert, diskanten ikke fult så masete og lydbildet generelt ble forbedret. Jeg hører også utrolig mye på musikk, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte lydkort, tvert imot så angrer jeg på at jeg ikke kjøpte et enda bedre kort da jeg først kjøpte. Ah, ok. Nei, jeg trenger kort som gjør at spill og musikk har plettfri lyd. Gode eksempler? Føler at det jeg selv valgte blir best på gaming, men dårligere på musikk? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Prøv et Echo Mia. Kjempekort! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tråden flyttes til Lydkort og PC-høyttalere. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Tråden flyttes til Lydkort og PC-høyttalere. Det er bare å stenge den, har bestilt for lengst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå