Gå til innhold

Forskjellen mellom et eget lydkort og bare hovedkortet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved bruk på et thx 5.1 sett vil du ikke merke forskjell. Gjør værtfall ikke det værtfall ikke på mitt gamle creative thx 5.1. Som foresten er et manshit sett.

Du vil egentlig ikke merke forskjell før du kommer opp i hifi sett. Eller ved bruk av headsett. Ved bruk av headsett vil man ofte oppleve elektornisk støy. Har værtfall hat det på alle hovedkortene jeg har hat de siste 3 årene. Det er vell 6 om jeg ikke tar helt feil og alle har vært i prisklassen 1500+

Vil anbefale deg å kjøpe ekstralyd kort uansett. Frisker som regel opp lydbildet og gir det litt mer dybe.

Lenke til kommentar

Jeg bytta selv fra hk innebygde lydkort til et Creative SB X-FI Xtrememusic, og selv det utgjorde stor forskjell synes jeg i alle fall. I tillegg paret jeg det sammen med et Sennheiser HD555 headsett, og jeg synes musikken ble mer detaljert, diskanten ikke fult så masete og lydbildet generelt ble forbedret. Jeg hører også utrolig mye på musikk, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte lydkort, tvert imot så angrer jeg på at jeg ikke kjøpte et enda bedre kort da jeg først kjøpte.

Lenke til kommentar
Jeg bytta selv fra hk innebygde lydkort til et Creative SB X-FI Xtrememusic, og selv det utgjorde stor forskjell synes jeg i alle fall. I tillegg paret jeg det sammen med et Sennheiser HD555 headsett, og jeg synes musikken ble mer detaljert, diskanten ikke fult så masete og lydbildet generelt ble forbedret. Jeg hører også utrolig mye på musikk, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte lydkort, tvert imot så angrer jeg på at jeg ikke kjøpte et enda bedre kort da jeg først kjøpte.

Ah, ok. Nei, jeg trenger kort som gjør at spill og musikk har plettfri lyd.

Gode eksempler? :wee:

Føler at det jeg selv valgte blir best på gaming, men dårligere på musikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...