chill_litt_til Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Tidligere har jeg hatt en ipod, men da den ble "ødelagt" og garantien sugde, kjøpte jeg en zen creative i protest. Men jeg liker godt Itunes da.. og nå har jeg kjøpt noen album gjennom itunes ikveld! men jeg får ikke spilt de av på creative'n min. regner med at det er feil lydformat (4 istedet for 3), men er ingen kløpper på slike ting. jeg prøvde ihvertfall å convertere med switch, men det gikk ikke. noen som vet hva jeg kan gjøre for å spilt av min nyinnkjøpte, lovlige musikk på ZEN spilleren min? eller går det ikke? er ikke rart folk laster ned ulovlig når det skal være så vanskelig.. (sannsynligvis er det en veldig enkel og logisk forklaring på dette, jeg skylder i tilfelle på hårfargen og blir takknemlig for gode råd:) Endret 21. november 2007 av chill_litt_til Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Meget dårlig topic. Såvidt jeg vet så er det kun med iphone/ipod man kan spille av låtene som man har kjøpt fra itunes. Det er vel kanskje grunnen til at så mange kjøper ipod kanskje? http://hymn-project.org/ mer info om du vil prøve deg allikevel. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei. Det er sikkert fordi du har kjøpt DRM-musikk. Det er musikk som er sperret, og virker bare i iTunes og iPod. Creativ Zen støtter iTunes Plus musikk, det er samme musikken, bare at den har mye bedre kvalitet og den har ikke DRM-sperren. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Trur ikke du får den på den nye avspilleren din. Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Brenn på CD og legg innpå PC-en igjen har jeg hørt. :O Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Den enkleste måten er å brenne sangene på en cd som lyd cd, og rippe denen cden igjen til MP3. Gjort dette selv mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå