Gå til innhold

Hva er galt med telletråder i OT-Baren?

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig så galt med telletråder i OT-baren?

Du får ingen post-count, pluss at noen tråder faktisk kan være morsom, og intressante å følge med på.

Tråder som "Hvilken sko hadde du på deg 11.06.07", "Ting som begynner på bokstaven K" ol. er selvsagt bare teite, men mener tråder som blir begrenset til en hvis grad, f.eks. tråden "Nøkkelhullet hos Kvasir. Hva søker folk på nå" og "skrive i blindet". Det er faktisk tråder som kan være morsom å lese for enkelte, og noen er også intresante.

"Gi et tips til brukeren over deg leken! v.2" er vell også en sort for telletråd, men den lever enda den også, sammen med "Få din signatur vurdert!" og "Få avataren din vurdert V2! Les regler!" bl.a.

Kom igjen, gi oss litt mildere telle-tråd regel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kritikk på avatar og signatur har i det minste en funksjon, selv om det gjerne er blitt til en lek. Resten av telletrådene er ganske irriterende, jeg skal innrømme at jeg savner tiden hvor det var mange tråder som varte i 100 innlegg elns før nye tråder dukket opp. Nå er det de samme trådene med tusenvis av uinteressante svar, og OT-baren er blitt til et samlingssted for telletråder uten mening.

Lenke til kommentar

Kvalitet prioriteres over kvantitet. Det er nok av mindre modererte fora hvor de litt enkle brukerne kan trekke ned den helhetlige kvaliteten uten at det reageres på. Jeg har virkelig ikke lyst til at det samme skal skje her.

En annen ting er at jeg tviler på at noen leser trådene. Om alle innlegg i telletrådene hadde automatisk blitt lagt inn i en spoilertag som sporet antall klikk, så kan jeg vedde hatten min på at de tellerne hadde støvet ned. Hvor interessant er det egentlig å lese at en bruker har en tyggis i lommen sin, eller spiste grovbrød med brunost til frokost? Egentlig?

Lenke til kommentar
"Gi et tips til brukeren over deg leken! v.2" er vell også en sort for telletråd, men den lever enda den også, sammen med "Få din signatur vurdert!" og "Få avataren din vurdert V2! Les regler!" bl.a.

Disse trådene, spesielt å få signatur og avatar vurdert, har jo en kjekk funksjon for brukerne og gir dem tildels nyttig og interessant feedback, og jeg vil ikke påstå de er telletråder av den grunn. :)

Ikke for å være nedlatende, blærete eller slem, men har du noen eksempler på telletråder som kan være av interesse for brukerne?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...