Ferchie Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Fysj, den filmen der er noe av det verste altså! Seriøst, han fortjener gull! Kjøre den der lille øksa rett i ballsteinen LOL!! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor har vi ikke lest noe om dette i nyhetene? Der dukker det jo stadig opp "kone kappet penis av mann", så hvorfor ikke dette? Du sier noe der. Er jo ganske ekstremt dette. Kanskje vi som ikke har fått det med oss. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Klarte fint å se på det. Kanskje jeg har blitt hedret opp gjennom tidene (og muligens fordi jeg er jente) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Klarte fint å se på det. Kanskje jeg har blitt hedret opp gjennom tidene (og muligens fordi jeg er jente) Ja, dere feminister får vel et kick ut av den filmen. Bare tuller. Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg så videoen ble bare drit kvalm av den... skjønner hvorfor det er 18+ på den! Fryser etter frysiningene jeg fikk av det en ting... hvorfor blir folk med på sånt.. som de sier i 300 " THIS IS MADNESS! " Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 noen som har link til den? Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 google? Det er ikke lov å linke til den Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 hvis dette er ekte tror jeg at ordet "emo" har fått en ny betydning - auch! Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 hvis dette er ekte tror jeg at ordet "emo" har fått en ny betydning - auch! Eller bare sinssyk Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det værste er jo at det var to som skjærte av seg kukken, men det er jo bare en vinner. Feministene vant 2-0. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fy faen for en syk jævel, det der måtte ha vært et intenst smertehelvete gjennom hele "økten". Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hehe, gullkornet satt jo! Men den videoen = Sick insane. Så den en gang og jeg angrer den dag i dag. Kanskje 1-års tid siden jeg så den og jeg blir kvalm av tanken og jeg får vondt i hele meg. Fy! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Skal ikke si hvilke videoer jeg har sett. Men snakk om halshøgging. Det er noe som setter et støkk! Edit: Ja der sa jeg det. Endret 18. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 kanskje han sydde den på igjen rett etterpå men han som vant ikke gjorde det? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Skal ikke si hvilke videoer jeg har sett. Men snakk om halshøgging. Det er noe som setter et støkk! Du er tøff da. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Klarte fint å se på det. Kanskje jeg har blitt hedret opp gjennom tidene (og muligens fordi jeg er jente) Du er vell ikke tilfeldigvis medlem av kvinnegruppa ottar? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er vel bare en fyr? Først tar han seg av ballene, senere grillpølsa... Barbar grill party. Men noen som bekrefte, avbekrefte? Orker ikke se den igjen, for å si det sånn! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Vil nokk sterkt tro (og håpe) at han hadde bedøvd hele området først. Men yeah, grusom film. Og bra gullkorn Edit: leif Endret 4. juni 2008 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå