Landeplagen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Syntes bare denne var litt artig. Jeg så nettopp en fyr kutte av seg penisen og ballene sine!Ja, jeg gjørde det. Søkte på BME Pain Olympics på google. Det var ganske .... å ... kan ikke forklare det. Noen som vet om det er ekte ? Heregud ! Å HEREGUD ! Menne... Vant han Pain Olympics da? Kjipt å kutte av seg penisen og klemme ut ballene til en annenplass. Tja, tjo, kanskje litt kjedelig det ja. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hehe. Vittig den ja. Endret 18. november 2007 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
MRN Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tenkte det samme. Bra at noen gjorde et gullkort ut av det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har sett den filmen.... og det er ikke noe jeg ville gjort med teddybjørnen min engang. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Helt sikkert fake...har ikke sett den selv da, men hvem ville gjøre sånt mot seg selv eh? Artigere å se reaksjonene på Youtube når de ser snutten :!: Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 huff.. Kanskje han ikke viste hva den var til? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg måtte ta et godt tak i balla etter eg hadde sett den videoen as! Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg måtte ta et godt tak i balla etter eg hadde sett den videoen as! Fy faen, så den filmen akkurat. Fikk vondt av og se det! Men det rare er at det ikke er så ekkelt, jeg skjønner bare ikke hvorfor man ville gjøre noe sånt... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sånne folk trenger forumet fler av Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hadde vært mye kulere at når han hadde gjort det så kommer det en fyr og hyler: "YOU JUST GOT PUNK'D!" Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hadde vært mye kulere at når han hadde gjort det så kommer det en fyr og hyler: "YOU JUST GOT PUNK'D!" Nei, egentlig ikke. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Fy faen for en video!! Se den her: (husk at det er helt jævlig å se på, 18+ ) Edit: Dere får lete den fram selv Endret 17. desember 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Fy faen for en video!! Se den her: (husk at det er helt jævlig å se på, 18+ ) Et lite tips: Andre har lagt ut link til den og har fått warn. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Vil fremdeles ikke se den, vil ikke ha sånt inn på netthinna. Bare jeg leser beskrivelsen kommer kvalmen. Husker jeg ble lurt til å se tubgirl-bildet, det var en lite hyggelig opplevelse Å få warn for noe som lett kan googles...vel. Endret 14. desember 2007 av WarpX Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Uff, den filmen gjorde at jeg fikk vondt i magen.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Ikke lov med bilde i signatur, Martyr. Endret 17. desember 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Det værste er jo at det var to som skjærte av seg kukken, men det er jo bare en vinner. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor har vi ikke lest noe om dette i nyhetene? Der dukker det jo stadig opp "kone kappet penis av mann", så hvorfor ikke dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå