Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å få i gang en samtale på facebook nå, men hun virker unnvikende! Svarer kun på spørsmålene mine, og den siste PM'en har hun ikke svart på enda (2 dager siden). Lurer på om jeg har skremt henne vekk med meldinga mi, utrolig synd. Er hun skremt vekk for godt?

Det jeg har glemt å nevne er at hun er ganske sjenert. Hun snakker aldri i klassen, og når vi pratet sammen så kikket hun en del ned i gulvet. Hun hilser veldig beskjedent på folk, noen ganger så forsiktig at de ikke merker det.

Kompisen min sier at jeg må tenke langsiktig med henne. Men jeg vet absolutt ingenting om hva hun tenker inni seg, og hva hun synes om meg. Jeg har ihvertfall skjønt at hun likte meg og kanskje var interessert før, men hvordan det er nå er det verre med. Kanskje er hun stressa pga eksamen. Selv så er jeg ganske rolig ift eksamen, men før var jeg mye mer stressa. Kanskje hun har det sånn nå. Men om hun har vel tid til å svare på en liten facebook PM? Tror dere hun er skremt vekk for godt?

Ermm, Hun hOrtes ikke akkurat ut som en KEEPER. Tror tAget har godt, hadde hun likt deg godt ville hun svart JA pA A finne pA noe. Uansett eksamen eller ikke. Hvis man liker en person godt er det MYE som skal til at hun ikke sier ja. Uansett hvis hun er sjenert, og ikke selvsikker, da blir det vanskelig uansett. Vil vel ikke ha en sjenert og ikke selvsikkert kjaerste ? mA ha litt selvtilitt, og vaere en utgAende person.

Det er det jeg tror da.

Endret av andiss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_OC_*
Ermm, Hun hOrtes ikke akkurat ut som en KEEPER. Tror tAget har godt, hadde hun likt deg godt ville hun svart JA pA A finne pA noe. Uansett eksamen eller ikke. Hvis man liker en person godt er det MYE som skal til at hun ikke sier ja. Uansett hvis hun er sjenert, og ikke selvsikker, da blir det vanskelig uansett. Vil vel ikke ha en sjenert og ikke selvsikkert kjaerste ? mA ha litt selvtilitt, og vaere en utgAende person.

Det er det jeg tror da.

Vel, det er vel ikke sikkert hun er klar for noen date hvis hun er veldig nervøs for eksamen. Jeg vet litt om eksamensnerver, og det kan være ganske ille. Det var mye verre før for meg og da gikk jeg rundt og var skikkelig anspent i mange uker. Hvordan hun takler eksamensstresset vet jeg ikke noe om, men hun skrev i en PM jeg fikk at hun var ganske lei av å lese.

Når det gjelder sjenerte vs outgoing jenter så er vel det hver sin smak? Jeg liker begge deler..

Dessuten er det vel liten tvil om at man kan ødelegge for seg selv hvis man går for fort fram i den tidlige fasen? Det er ihvertfall min oppfatning.

Uansett så kommer jeg ikke til å ta noe initiativ før hun gjør det framover nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...