GNUfan Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei! Jeg har et Asus GF2MX-400 (offameg) med 32 mb ram. I det siste har det blit FRYKTELIG ustabilt. Etter 2-3 sekunder med Direct3D/OpenGL så stopper det helt opp. Må bruke software rendering. Ikke gøy. Problemet er det samme både under Linux og Windows. Kortet har aldri vært klokka. Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hvilke drivere bruker du? Anbefaler deg å bruke Detonator 28.32 driverene. Med et så gammelt kort bør du ikke installere noen nyere drivere. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hvilke drivere bruker du? Anbefaler deg å bruke Detonator 28.32 driverene. Med et så gammelt kort bør du ikke installere noen nyere drivere. Brodern bruker 42.70 med et sånnt kort, men nok om det... Er det masse støy i vifta? kan hende det blir varmt... Ta å skjekk det Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Hmmm trur ikke det er ett driver-problem, i og med at den før var rock stable med de driverne jeg bruker, og at problemet er det samme i både linux og windows. I Linux var det greit nok, jeg bare lot være å laste inn GLX-modulen, så det er greit, men det kan du jo ikke i windoze.... Kortet har jo vært rock stable i nesten ett år, så jeg vet ikke om det har vært noe der.... Installerte firewirekort her forleden forresten(rett ved siden av VGA). Captureprogga var vElDig ustabile. Fant ett lite progg som jeg kunne bruke, som da tydelig vis ikke bruker noe DirectX eller .no. Flytta kortet ett hakk lenger ned, uten virkning. Hadde hatt et problem i Linux ei stund før da, og siden jeg bruker windows _LITE_ så trudde jeg det var noe annet. Men når det er samme problem i begge OS, så trur jeg det er noe med kortet. Den er rock stable i Linux uten GLX-modulen lasta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå