Gloms Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Kjøpte Wii til broren min og vil gjerne kjøpe noen gamecube spill som han kan spille på den. Dette fordi Wii spil er så dyre og fordi gamecube spill er lettere ettersom han er 6 og ikk har så god koordinasjon, så blir vanskelig å veive med en wii kontroll. Har sett på finn og bruktmarkedet her inne om det er noe til salgs. Og det er det, men de har ikke de spillene jeg vil ha eller så har de solgt dem. Er det noe sted på nettet eller i en butikk hvor jeg kan kjøpe gamecube spill til en rimelig pris (150-300) ?? samma om spillene er brukte eller nye, bare de funker. Endret 18. november 2007 av Gloms Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 EB games butikkene pleier å ha et bra utvalg i brukte Gamecube spill. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du har jo selvfølgelig i enkelte av de større byene i landet butikken Spiderman (om den ikke har lagt ned eller skiftet navn siden jeg sist var i en da) der de gjerne selger brukte/eldre spill for en grei sum. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Er det noe sted på nettet hvor jeg kan se hva spiderman i oslo har? fant ingen hjemmeside. Og har EB games butikkene hjemmeside? Greit å se priser på forhånd Endret 18. november 2007 av Gloms Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nei x2. Game (gammle Spiderman) har ingen norsk nettside, blir overført til Sverige også England. EB Games sin nettside er ikke noe særlig mer enn en 2 siders reklame ark/flyer (hvilke kampanjer de kjører nå og hvor du kan finne dem). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 De fleste leketøysbutikker fører fremdeles NGC-spill. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Ja, men på leketøysbutikker koster spillene mye gjør de ikke? Hvor i Oslo ligger EB og Spiderman nå? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Koster like mye som alle andre steder. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Har du sjekket http://play.com, http://amazon.co.uk, og http://ebay.co.uk? Endret 18. november 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Har lite lyst til å bestille fra utlandet, med tanke på frakt osv. Hvor mye er "like mye som andre steder"? Og hvor ligger spiderman og EB games? koster det det samme der som på leketøysbutikker? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 ta deg en tur innom EbGames, stort utvalg av nye og brukte Gamecube spill kan ikke svare på priser men på brukte kan jeg ikke tenke meg mer enn 300kr for en del av dem Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Har tenkt meg til både spiderman og EB games, men hvor i Oslo ligger de? Er det EB games på Oslo S? Har hørt at spiderman har flytta. Viste hvor det lå før, men hvor ligger det nå? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har tenkt meg til både spiderman og EB games, men hvor i Oslo ligger de? Er det EB games på Oslo S? Har hørt at spiderman har flytta. Viste hvor det lå før, men hvor ligger det nå? Gå inn på ebgames.no og sjekk ut "store location" . Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har tenkt meg til både spiderman og EB games, men hvor i Oslo ligger de? Er det EB games på Oslo S? Har hørt at spiderman har flytta. Viste hvor det lå før, men hvor ligger det nå? EB Games ligger på Byporten, omtrent ved Oslo S ja. Den ene Spiderman-butikken, har ihvertfall byttet navn, og heter 'Game', og ligger lengst ned i Hegdehaugsveien.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har lite lyst til å bestille fra utlandet, med tanke på frakt osv. Hvor mye er "like mye som andre steder"? http://play.com opererer med frakt inkludert. Så det trenger du ikke tenke på. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Har lite lyst til å bestille fra utlandet, med tanke på frakt osv. Play.com sender gratis Edit: Oops, det har blitt svart på alt. Endret 18. november 2007 av Bagge Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Har selv prøvd å skaffe meg et par gamecube spill jeg gikk glipp av(var fattig som ungdomskole elev) Har sett etter bl.a. Paper Mario 2 eller hva det heter, FF: Crystal Chronicles, Metroid Prime etc. Men jeg bor langt ute i gokk og de få gangene jeg har tid til å dra til byen har jeg som regel ikke tid til å snuse rundt på gamle lekebutikker. Sjekket prisguiden for mange av dem de er fortsatt på prisnivå med nyere spill og høyere. Endret 22. november 2007 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Northern.... Hva har det med at play.com sender gratis? Ørjan... Endret 21. november 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå