Gå til innhold

Leter ett gamle Gamecube spill, hvor får jeg det?

Gloms

Anbefalte innlegg

Kjøpte Wii til broren min og vil gjerne kjøpe noen gamecube spill som han kan spille på den. Dette fordi Wii spil er så dyre og fordi gamecube spill er lettere ettersom han er 6 og ikk har så god koordinasjon, så blir vanskelig å veive med en wii kontroll.

Har sett på finn og bruktmarkedet her inne om det er noe til salgs. Og det er det, men de har ikke de spillene jeg vil ha eller så har de solgt dem.

Er det noe sted på nettet eller i en butikk hvor jeg kan kjøpe gamecube spill til en rimelig pris (150-300) ?? samma om spillene er brukte eller nye, bare de funker.

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt meg til både spiderman og EB games, men hvor i Oslo ligger de?

Er det EB games på Oslo S?

Har hørt at spiderman har flytta. Viste hvor det lå før, men hvor ligger det nå?

EB Games ligger på Byporten, omtrent ved Oslo S ja.

Den ene Spiderman-butikken, har ihvertfall byttet navn, og heter 'Game', og ligger lengst ned i Hegdehaugsveien..

Lenke til kommentar

Har selv prøvd å skaffe meg et par gamecube spill jeg gikk glipp av(var fattig som ungdomskole elev) Har sett etter bl.a. Paper Mario 2 eller hva det heter, FF: Crystal Chronicles, Metroid Prime etc. Men jeg bor langt ute i gokk og de få gangene jeg har tid til å dra til byen har jeg som regel ikke tid til å snuse rundt på gamle lekebutikker. Sjekket prisguiden for mange av dem de er fortsatt på prisnivå med nyere spill og høyere.

Endret av NorthernAvenger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...