Gaardon Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 jeg har fått hermorider ska behandles ganske snart, men går det ann å forebygge det på noen måte slik at jeg slipper å bli så mye plaget med de i senere tid? vil bare vite om det er noe jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) * Unngå forstoppelse gjennom rikelig væskeinntak, fiberrik kost og gode avføringsvaner * Unngå langvarig trykking for å få ut avføring når du er på do - ikke sitt på toalettet og les aviser eller ukeblad! * Unngå tunge tak, løft og langvarig ståing * Mosjon er viktig Punkt 5 er lagt i spoiler for å skåne de ømtålige... * Dersom et større parti av endetarmen vrenger seg ut etter tømning av avføring, bør du dytte denne utposningen på plass så snart som mulig. Dette kan gjøres mens du sitter på do eller i sideleie med bøyde knær og hofter. Dopapir, hanske eller kompress med rikelig vaselin kan brukes Endret 17. november 2007 av Q-tip Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 okey takker må begynne å spise mer fiber da og trene mer. er bare 20 år så dette er ikke noe jeg vil plages med videre. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Om du tror du mangler fiber, så får man det som tilskudd på apoteket. Det fungerer slik det skal. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Om du tror du mangler fiber, så får man det som tilskudd på apoteket. Det fungerer slik det skal. Spis heller mer grovt brød eller knekkebrød som er rike på fiber. Kosttilskudd skal ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 okey takker må begynne å spise mer fiber da og trene mer. er bare 20 år så dette er ikke noe jeg vil plages med videre. Finnes salver som kan fjerne dette også. Jeg fikk dette etter en italiatur hvor det var mangel på veske, brukte en salve som irriterte det vekk, og det løste seg relativt raskt Lenke til kommentar
Gjest plager Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 den salven du smurte på for å bli kvitt hemorider, gjorde den slik du aldri går den lille "kulen" igjen? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 den salven du smurte på for å bli kvitt hemorider, gjorde den slik du aldri går den lille "kulen" igjen? Jeg har ikke fått noe siden, men mistenker nok at sommerferien var skyld i det, og siden den heller ikke ble gjentatt i år, så skal jeg ikke si noe der. Lenke til kommentar
www.hemoroider.no Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 den salven du smurte på for å bli kvitt hemorider, gjorde den slik du aldri går den lille "kulen" igjen? om du får en behandling mot hemoroide plkager finnes det ingen salve eller annet som kan garantere du aldri får dette i gjen. se www.hemoroider.no Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Unngå tunge tak, løft og langvarig ståing Gjelder dette styrke trening? Edit: er det normalt å få det i en alder av 16 år? (driver med styrke løft, og hemoroider er det jeg minst ønsker) Endret 8. april 2008 av Sno Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ikke sitt på stoler i lengre tid. Lenke til kommentar
Linda4371 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Behandling av hemoroider - no.hemapro.com Jeg mottok bestillingen alt var i orden og pillene virker kongebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå