archanios Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja så var det på an igjen med personligheitsforstyrrelsar i heimen. Etter en laber kveld der det ikkje vart så mykje resultat av verken landskamp eller eksamenslesing så prøvde eg å gjere noko småkonstruktivt med leikeprosjektet mitt. Alltid flott med konstruktiv kritikk.. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Første jeg ville gjort var å sette fyr på drakta til karen på venstresiden.... Fra spøk til revolver (egentlig ingen spøk heller) så er det jo en grei øvelse, men det blir ingenting spesielt utav bildet. Jeg tror prosjektet i seg selv er mer spennende enn det sluttresultatet ble. Jeg liker ideen din, og den jobben du har gjort er bra. Men kanskje en litt mer spennende setting neste gang? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Takk for kommentaren Cirrus. Det er absolutt ikkje den mest spennande ideen eg har innen prosjektet, men det blir eindel av heilheita. Egentlig veldig enig i kommentaren din. Det var strengt tatt tidsfordriv og en øvelse, samt å få brukt en av ideane eg har til dette. Blir nok meir fram mot jul, når eg reiser heim og kan ha litt fleire locations.. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Haha.. Morsomt å se så mange personligheter fra en person Personlig så er jeg litt lei av å se sånne bilder, men dette satt Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvilken teknikk brukes her? Kamera på stativ, selektiv fokus, samme innstillinger på kamera..? Hvordan har du satt det sammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå