Mottiman Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Helt enormt stilig. Du er vel kanskje den beste fotografen på dette forumet, ingen tvil om det. Men syns himmelen blir litt stressende. Litt mer nøytral himmel hadde kanskje vært finere, men ikke stiligere. Men for all del, enormt bra! Gleder meg alltid til å åpne emnene dine. Endret 18. november 2007 av Mottiman Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Helt enormt stilig. Du er vel kanskje den beste fotografen på dette forumet, ingen tvil om det. Men syns himmelen blir litt stressende. Litt mer nøytral himmel hadde kanskje vært finere, men ikke stiligere. Men for all del, enormt bra! Gleder meg alltid til å åpne emnene dine. Tusen takk Meget hyggelig å høre at du liker bildene mine Du har nok rett i at himmelen tar litt mye oppmerksomhet. Det ville vært bedre om skyene hadde vært mykere og tynnere. Heller ikke så mørke, så hadde det blitt bedre. Endret 18. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Ja, dette var jo utmerket, Mr. Olsen. Et nesten perfekt bilde på grensen opp mot "nesten for mye av det gode" Keep up the good work Endret 18. november 2007 av olar0701 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Ja, dette var jo utmerket, Mr. Olsen. Et nesten perfekt bilde på grensen opp mot "nesten for mye av det gode" Keep up the good work Takker! Hva var det som holdt igjen? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Da var det vel på tide at også jeg kommenterte bildene dine da, som har vist seg å bli svært populære? Starter med en liten PS, ser ut som om du har postet i feil tråd. Du oppdaterte med ett lysere bilde her, og oppdaterte den andre tråden? Uansett, dette bildet er jo svært pent. Lyset er jo som i de aller fleste HDR bilder nydelig, og rolig jevnt sett. Selv liker jeg det bildet med de mørkeste skyene best. Det fremstår som kraftigere, og fremhever mystikken i bildet. Det er også bedre balanse, da det er en del mørke partier nede på bildet. Ettersom du ikke får noe ut av at folk skryter hemningsløst av bildene dine, har jeg også funnet noe jeg syns kunne vært gjort bedre, slik at du kan ha fremgang Jeg syns solen, som er knallvakker her, ser falsk ut. Vet ikke hvor mye som kunne vært gjort med det, når du bruker 9 eksponeringer, men den er litt for gul i mine øyne. Blir generelt ett pent lys, men som sagt så ser det litt uekte ut ^^ Stå på Jeg må vel komme meg ut å få laget noen HDR bilder snart jeg og Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Da var det vel på tide at også jeg kommenterte bildene dine da, som har vist seg å bli svært populære? Starter med en liten PS, ser ut som om du har postet i feil tråd. Du oppdaterte med ett lysere bilde her, og oppdaterte den andre tråden? Uansett, dette bildet er jo svært pent. Lyset er jo som i de aller fleste HDR bilder nydelig, og rolig jevnt sett. Selv liker jeg det bildet med de mørkeste skyene best. Det fremstår som kraftigere, og fremhever mystikken i bildet. Det er også bedre balanse, da det er en del mørke partier nede på bildet. Ettersom du ikke får noe ut av at folk skryter hemningsløst av bildene dine, har jeg også funnet noe jeg syns kunne vært gjort bedre, slik at du kan ha fremgang Jeg syns solen, som er knallvakker her, ser falsk ut. Vet ikke hvor mye som kunne vært gjort med det, når du bruker 9 eksponeringer, men den er litt for gul i mine øyne. Blir generelt ett pent lys, men som sagt så ser det litt uekte ut ^^ Stå på Jeg må vel komme meg ut å få laget noen HDR bilder snart jeg og Hehe, enig med solen. Egentlig er den faktisk helt utbrent, så måtte lage ny en, så ble ikke helt bra, men jeg syns den passer om man ser på bilde som noe fra et dataspill som star wars på en planet lik gjorden. Har lagt inn en annen versjon med lysere skyer, ble det bra? Endret 18. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ingenting å pirke på, det er jo helt perfekt Jeg sier som Mottiman; Du er vel kanskje den beste fotografen på dette forumet. Alle bildene jeg har sett fra deg er utrolig bra! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har lagt inn en annen versjon med lysere skyer, ble det bra? Nå tviler jeg på at du spør meg, ettersom jeg svarte på det Men okey... Jeg syns det mørke var best, mest mystikk, og bedre "tyngde" i bildet. Kan tenke meg at du redda litt histogram på det bildet, men jeg liker generelt ikke bilder med "prefekt" histogram, de er kjedelige. Også er det bedre balanse da, ettersom du har de mørke partiene i form av trær lenger ned på bildet ^^ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Har lagt inn en annen versjon med lysere skyer, ble det bra? Nå tviler jeg på at du spør meg, ettersom jeg svarte på det Men okey... Jeg syns det mørke var best, mest mystikk, og bedre "tyngde" i bildet. Kan tenke meg at du redda litt histogram på det bildet, men jeg liker generelt ikke bilder med "prefekt" histogram, de er kjedelige. Også er det bedre balanse da, ettersom du har de mørke partiene i form av trær lenger ned på bildet ^^ Da er vi i alle fall enige, det passer best med mørke skyer -Rosafaen: Tusen takk! Har haglet dritt rundt meg i det siste så dette er en opptur Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Olsen, dette ser ut som et maleri. Dette er noe av det kuleste jeg har kommet over på internett siden jeg fant et morsomt bilde av en katt i morges. Top notch! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Olsen, dette ser ut som et maleri. Dette er noe av det kuleste jeg har kommet over på internett siden jeg fant et morsomt bilde av en katt i morges. Top notch! Takker! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ahh utrolig deilig bilde! Har dessverre ikke noe mer å si, må bare nye sola . Det hadde passet seg bra som et bakgrunnsbilde, bare det hadde vært i større oppløsning >.< Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Ahh utrolig deilig bilde! Har dessverre ikke noe mer å si, må bare nye sola . Det hadde passet seg bra som et bakgrunnsbilde, bare det hadde vært i større oppløsning >.< Takk. Press the smiley Endret 18. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 -Rosafaen: Tusen takk! Har haglet dritt rundt meg i det siste så dette er en opptur Det har haglet rundt deg ja. Men det har aldri vært noen tvil om dine evner som fotograf At du er den beste av de 130 000 medlemmene her inne, tviler jeg derimot på Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Den som forsøker å være best vil få mange skuffelser. Om man da ikke er best, da. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Hehe, problemet er bare det at de beste på forumet sjeldent leverer bilder her inne. Sjekk ut bildene til bl.a Snakenor og ThorEH (Er flere av dere, men kommer ikke på de aller beste i farta) Jeg tror nok også at de mente det som en slags metafor (Blir vel rett å kalle det det?) Å definere "best" kan ingen gjøre, men det blir kun personlige meninger. Jeg ser at en person med navn Lilakis vinner hele tiden på foto.no og mange vil kanskje karaktisere han som "best" mens jeg er langt ifra noen fan av bildene hans, og han faller for meg, ned i en gruppe med "gode fotografer" og ikke på toppen. Uansett, er morro når man får resultater andre liker. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Fint som hdr-solnedgang bilder blir =) som er ganske bra, men er ingen stor fan av slike bilder selv oO Mulig du er den beste solnedgang fotografen her på akam, though. Vet ikke heeelt om det er ett komplimang. Men du er ihvertfall flink med solnedganger. Endret 18. november 2007 av cruelphotography Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Fint som hdr-solnedgang bilder blir =) som er ganske bra, men er ingen stor fan av slike bilder selv oO *Host*Sol*Host*oppgang*Host* Tror vi skal være forsiktig med å kalle noen best jeg, jeg vet om mange fine soloppganger her på dotten. Endret 18. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Marius på 16 beste fotograf av 130.000 brukere? Det hadde vært en utrolig prestasjon Du er flink Marius, men best? Vet ikke.. Det er nok noe i det at mange av de beste ikke legger ut bilder her. For all del, du er utrolig dreven, Marius! Da jeg allerede har skrytt dette bildet opp i skyene en annen plass på nettet skal jeg ikke si noe mer om det nå. Må forresten benytte anledningen til å takke for all hjelp og tips du har gitt meg over msn pg andre steder. Det blir høyt verdsatt skal jeg si deg! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ahh utrolig deilig bilde! Har dessverre ikke noe mer å si, må bare nye sola . Det hadde passet seg bra som et bakgrunnsbilde, bare det hadde vært i større oppløsning >.< Takk. Press the smiley Yay ^_^ Akkurat rett oppløsning også gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå