Mojo Pin Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hei! Jeg driver og jobber med en oppgave. Sendte de to første sidene fra jobben og hjem via mail. Jeg åpnet mailen hjemme, og fortsatte å skrive i det word-dokumentet og trykket på "lagre" før jeg avsluttet. Men hvor er filen blitt lagret da? Har den blitt lagret på datamaskinen? Dokumentet fra mailen har jo ikke blitt forandret? Har jeg mista alt jeg har skrevet, eller har det blitt lagra i en temp-mappe eller noe? I såfall, hvor ? Flott om noen kunne hjelpe meg mojo Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Det enkleste skulle være å søke etter filen. Og, ja. Den lagrer seg i en skjult mappe under Temporære internett filer. Sørg for å slå på 'Vis skjulte filer og mapper' (kontrollpanel->mappealt.->Vis->Vis skjulte filer og mapper Stien til mappa der mappene med innhold ligger er normalt: C:\Documents and Settings\ditt brukernavn\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5 Endret 17. november 2007 av norbat Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Det enkleste skulle være å søke etter filen. Og, ja. Den lagrer seg i en skjult mappe under Temporære internett filer. Sørg for å slå på 'Vis skjulte filer og mapper' (kontrollpanel->mappealt.->Vis->Vis skjulte filer og mapper Stien til mappa der mappene med innhold ligger er normalt: C:\Documents and Settings\ditt brukernavn\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5 hmm.. finner den ikke ved å søke, og den ligger ikke i temp-mappa =/ Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 XP har jo "Recent Documents" eller noe under start-menyen, ligger den ikke der heller? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Mappa Content.IE5 dukker ikke opp sånn uten videre. Jeg foreslår at du bytter ut ditt brukernavn i stien gitt over, kopier hele stien (C:\Documents and Settings\ditt brukernavn\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5) og lim det inn i Kjør-feltet (Start->Kjør) Da vil det sannsynligvis åpenbare seg noen mapper der du kan lete etter dokumentet ditt. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Mappa Content.IE5 dukker ikke opp sånn uten videre. Jeg foreslår at du bytter ut ditt brukernavn i stien gitt over, kopier hele stien (C:\Documents and Settings\ditt brukernavn\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5) og lim det inn i Kjør-feltet (Start->Kjør) Da vil det sannsynligvis åpenbare seg noen mapper der du kan lete etter dokumentet ditt. Jeg hadde ikke problemer med å komme til Content.IE5 mappa. Det lå ingenting der nå. Men det er ikke så farlig lenger. Har skrevet opp igjen hele dokumentet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå