Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Å er du sikker på at det stemmer. Det er faktisk meget lett å bevise. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Å er du sikker på at det stemmer. Det er faktisk meget lett å bevise. Ok, vi venter på bevis. Har ikke funnet noen enda Lenke til kommentar
LeD Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ok, vi venter på bevis. Har ikke funnet noen enda Her er et bevis: LeD Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg tror HAN er ca såå stor Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Gud er stor, men han har ikke noe masse Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ok, vi venter på bevis. Har ikke funnet noen enda Man setter seg til å dokumentere Jesus Revelution i en dag. Mer enn det som bevis for at man er totalt gale og hjernevasket trenger man ikke. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 GUD = Gene Robbenberry... Kebab er 100% enig med meg Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Gud er stor, men han har ikke noe masse Så vidt jeg vet er jeg 1.80 høy og veier 65 kilo så ikke kom med slik bullshit!! OK? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Gud er stor, men han har ikke noe masse Så vidt jeg vet er jeg 1.80 høy og veier 65 kilo så ikke kom med slik bullshit!! OK? innbilsk eller? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Gud er stor, men han har ikke noe masse Så vidt jeg vet er jeg 1.80 høy og veier 65 kilo så ikke kom med slik bullshit!! OK? innbilsk eller? Nope, bare realistisk Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hvor stor er Gud? Kommer an på skjermoppløsningen, og hvor mange tommer skjermen er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå