Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vi har en liten diskusjon om hvor stor Gud egentlig er. "gud er stor" sies det. Men jeg har hørt fra sikre kilder at han ikke er mer en 2.03 meter på sandalene. HVOR STOR TROR DU HAN ER??? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Men jeg har hørt fra sikre kilder at han ikke er mer en 2.03 meter på sandalene. HVOR STOR TROR DU HAN ER??? For det første så tror jeg det er en hun Litt kjipt å bli sodomisert av en han når jeg står foran perleporten. Mitt forslag: 4,00 meter Lenke til kommentar
// geir Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Gud eksisterer bare i hodene på tullinger 8) Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Har han begynt å bruke anabole steroider nå??? trodde ikke han sank så dypt! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har han begynt å bruke anabole steroider nå???trodde ikke han sank så dypt! HUN Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Men jeg har hørt fra sikre kilder at han ikke er mer en 2.03 meter på sandalene. HVOR STOR TROR DU HAN ER??? For det første så tror jeg det er en hun Litt kjipt å bli sodomisert av en han når jeg står foran perleporten. Mitt forslag: 4,00 meter Det var som pokker har HAN blitt TRANSE også nå??????????????? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg lever i troen at det er en hun. Så lenge det refereres til han i halleluja miljøer så er det liten sjans til at jeg skal bli from. Men hvis det byttes til hun så kanskje. Evig sengehopping er ikke meg i mot. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ifølge bibelen er han uendelig. Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg lever i troen at det er en hun. Så lenge det refereres til han i halleluja miljøer så er det liten sjans til at jeg skal bli from. Men hvis det byttes til hun så kanskje. Evig sengehopping er ikke meg i mot. Er dette resultatet???? "]http://www.mulletsgalore.com/picturebooks/...mfriend.jpg[/b] Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 UENDELIG er jammen stort... Det er nesten større Hulk Hogan. Vil det si at han blir større når universet utvider seg? Og i tilfellet mindre hvis det trekker seg sammen senere? Det kan jo bli litt vondt å være han... Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Det vil jo bli litt stress da??????? tenk deg his klærne dine krympet en cm til dagen feks... ville blitt litt ubehagelig efter en stund! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 8x2x19 meter... Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 God gave rock and roll to you! http://download.consumptionjunction.com/mu...ia/cj_16095.jpg Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 ...større enn deg. nei.... NÅ vet jeg du kødder! Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 WTF?? http://download.consumptionjunction.com/mu...ia/cj_15364.jpg Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 oh so THAT'S where he's staying!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Gud er vel 1.50 ellerno? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Gud eksisterer bare i hodene på tullinger 8) Å er du sikker på at det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå