Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg har et noe irriterende problem, all lyd som blir tatt opp av microfonen komer ut av hoytalerne. Selv om jeg ikke har noe lydprogramm, eller skype/teamspeak. kjorende. Jeg bruker det innebygde lydkortet pa hovedkortet mitt som er et: Asrock 939DUAL Sata 2, lyd driverne er Realtek. OS er Windows Vista Ultimate 32-bit. Er det noen som har en losning pa dette irriterende problemet? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Se om mikrofon står på "innspilling" på Hovedvolum greia nede i høyre hjørne, viss denne står på, skru lyden ned, eller ta den helt av, se om det hjelper.. Sorry viss jeg svarer på noe som ikke har med spørsmålet å gjøre(?) Er ganske trøtt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg kan ikke se at det star "inspilling" eller noe lignende noe sted, can du kanskje uploade et screenshot? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Her. Snakker vi egentlig om samme sak altså? Endret 18. november 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sjekk om du har på noe som heter "Stereomix". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå