Gå til innhold

Fraps-drop i Crysis. 8800GTS 640 SLI

Anbefalte innlegg

HVORFOR (etter ca 2 timers play med Crysis) dropper frapsen fra 45-55 og ned til 10-15??

Ingen temp. som er over det normale.

Cpu - max 33 grader load

Gpu (8800GTS 640 SLI)- max 60 grader load

Mb - max 42 grader

Spillet haker som pokker og grenser til å låse seg. Etter restart av spill, funker det fint igjen.

Kjører siste drivere og vista(....)

Kansje et hint om at nå må jeg legge meg og\eller at spillegalskapen kan komme over meg som svartedauen... Fyssjameg!

Noen med samme problem eller kloke svar på problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HVORFOR (etter ca 2 timers play med Crysis) dropper frapsen fra 45-55 og ned til 10-15??

Cpu - max 33 grader load

Mb - max 42 grader

Spillet haker som pokker og grenser til å låse seg. Etter restart av spill, funker det fint igjen.

Kansje et hint om at nå må jeg legge meg og\eller at spillegalskapen kan komme over meg som svartedauen... Fyssjameg!

Det kan ikke være noen bakgrunnsapplikasjoner som starter i Vista? Virus-scan eller defragmentering?

Lenke til kommentar

Cpu - max 33 grader load

Mb - max 42 grader

Det kan ikke være noen bakgrunnsapplikasjoner som starter i Vista? Virus-scan eller defragmentering?

Ikke noe som jeg kan se hvertfall, har avast antiv. som til tider durer og går heftig. men ikke i dette tilfellet. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat det samme problemene, fps minker etter en god stund med spilling. ser at minnet også øker fra 1100-1200 til nesten 1600.

Har også 8800 gts 640 i sli, kanskje en sammenheng?

Kjører vista 64 bit og nyeste beta driverne til orientering.

Endret av asgr
Lenke til kommentar
Dere har helt utelukket at det kan være noen driver problemer?

Støtter ikke Crysis SLI 100% da kanskje?

<Jeg vet ikke, kommer bare med noen forslag>

Er usikker når det gjelder driverne ja.( er jo tross alt beta drivere)

Er jo så mye frem og tilbake om crysis støtter sli, men ifølge nvidia så skulle de nyeste gi støtte for sli i crysis men crytec skulle visst også slippe en patch som løste dette problemet.

Og det ble faktisk en stor forandring etter at jeg innstallerte nyeste driverne, sli virket ikke med de gamle. bare synd at

fps synker fatalt etter en stund.

Men 100% støtte er det nok ikke enda virker det som

Endret av asgr
Lenke til kommentar
Har dere enabled r_MultiGPU = 1 (evn. 2=kun for SLI, ikke crossfire) i .cfg fila ? ... 1 gir bedre overhead effekt.

hjelper dette meg med mitt 7950GX2 ? som er *1* kort men 2 kort i sli

Ikke sikkert at jeg har rett, men det burde jo gjøre det. Som du sier, så er det SLI, men bare i en slott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...