britty Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 burde typen min bli sur fordi at jeg "sugde" en flaske mens han sovna?<altså..d var fest her..jeg sugde av en dråpe av ei flaska som en kompis av han holdte opp..som om det var en kuk mens folk så.. grunn til å fortelle typen det? Lenke til kommentar
britty Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 har bare hadd en utrooooolig kontrollerende type før han her så jeg er så usikker.. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 lol det er jo teit, men han vil jo kansje ikke tru det når alle andre sier at du har sugd han =/ Lenke til kommentar
britty Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 lol det er jo teit, men han vil jo kansje ikke tru det når alle andre sier at du har sugd han =/ hva mener du?jeg sugde bare en dråper av en flaske som om det var en kuk...mens typen soooov Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvis du kan skrive litt bedre norsk, og mer forståelig kunne vi ha besvart deg bedre.. Mener du at du sugde på en flaske bare? Lenke til kommentar
britty Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Hvis du kan skrive litt bedre norsk, og mer forståelig kunne vi ha besvart deg bedre.. Mener du at du sugde på en flaske bare? ok her( er ikke norsk) : en kompis av typen min holdt frem en spritflaske mens typen min sov og jeg suuuugde av en spritdråpe som om jeg sudge en kuk..ville dere gutter blidd sjalu da om dere var typen min? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nei, jeg hadde ledd av det . Lenke til kommentar
britty Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Nei, jeg hadde ledd av det . sikker? er driiitnervøs for å våkne opp med han imorgen.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvorfor det? Et forhold bygges på kommunikasjon, det er jo bare å fortelle han at det ga deg dårlig samvittighet om det plager deg. Jeg tror ikke han hadde sett på det som teit eller noe. Men jeg tror kanskje han ville forstått at du er usikker og redd på ting, og det kan hjelpe han i å hjelpe deg . Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nei det hadde jeg nok ikke blitt.. Det er jo bare kødd fra din side.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Vitsing med litt innuendo er bare morsomt - ser ikke helt hvordan han skal kunne bli sjalu av det. Da antar jeg offhand at du ikke har tenkt til å dumpe ham til fordel for denne flasken som nå er initiert i erotikkens verden. Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 burde typen min bli sur fordi at jeg "sugde" en flaske mens han sovna?<altså..d var fest her..jeg sugde av en dråpe av ei flaska som en kompis av han holdte opp..som om det var en kuk mens folk så.. grunn til å fortelle typen det? Det kommer veldig an på en del ting. Hadde du følelser for denne flasken eller var det bare noe som skjedde i fylla? Er det sjanser for at det blir noe mer mellom deg og denne flasken? Tror du flasken kommer til å konfrontere kjæresten din med det senere? I så fall kan det være en god idé å ta det opp med ham på forhånd. Det vil i så fall være en god idé å være ærlig med kjæresten din om hvem du setter høyest av ham og flasken. Dersom kjæresten din ikke er av den verste kontrollerende sorten tror jeg han kan tilgi deg dette, det burde ikke være et problem i det hele tatt =) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det kommer veldig an på en del ting. Hadde du følelser for denne flasken eller var det bare noe som skjedde i fylla? Er det sjanser for at det blir noe mer mellom deg og denne flasken? Tror du flasken kommer til å konfrontere kjæresten din med det senere? I så fall kan det være en god idé å ta det opp med ham på forhånd. Det vil i så fall være en god idé å være ærlig med kjæresten din om hvem du setter høyest av ham og flasken. Hahah! Genialt. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvis du føler for det, og har dårlig samvittighet for det, bør du si det. Men pakk det inn, f.eks. "Du, jeg gjorde noe i går som kanskje kan bli oppfattet som dumt..." o.s.v. Vil tro det er bedre å få fakta av deg framfor å få høre det av noen andre, som kanskje overdriver det hele mer. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Nei men for faen da, skulle han bli sjalu av dette, så er han ikke verdt å samle på! edit: Men det er ikke så dumt sagt det Q-tip også sa, at andre vil overdrive det hele. Endret 18. november 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sugde du flasken bedre enn du suger typer er det grunn til å bli sjalu. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er ingen som kan presisere det uansett, siden typen ikke så på, det er kun typen som vet åssen hun gjør det Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Haha detta var dagens : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå