wimseliten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 er det noen som vet om det er problematisk? jeg er relativt høy (186 cm), men det går jeg ut i fra at går greit. men er altså mer usikker på det med å innstallere et bakovervendt barnesete. noen som vet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hva med og kjøpe noe som er en bil? Klippet fra siden deres: Det påkreves ikke kollisjonstester for 4-hjuls motorsykler, men Buddy har tidligere passert frontkollisjonstesten som gjaldt for biler produsert på 90-tallet. For å kjøre Buddy kreves vanlig bilførerkort, det er ingen fartsbegrensninger eller andre restriksjoner. Jeg hadde ikke kjøpt noe fra en produsent som åpenbart ikke ønsker og utsette produktet sitt for de svært begrensede kravene til kollisjonstester for biler. Sjekk heller ut TH!NK city, den er da i det minste en bil. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg ville aldri satt verken meg selv og i hvertfall ikke en liten unge i den bilen. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Drøyt å se at noen vurderer å sette noen andres, spesielt små barns liv i fare ved å sette de inn i en såpass usikker bil. Kort-tenkt. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) - Elbil, kr 139 000: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11652430 - Elbilkrasj: - Renault Megane, kr 89 000: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11521002 - Renault Megane-krasj: http://youtube.com/watch?v=S6DHokMIhWo Endret 18. november 2007 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 2004-modell Megane til 89.000? Visste at franske biler har stort verditap, men det var jaggu ille. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 ja jeg stussa litt jeg også Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Synes ikke det var så rart at det var så mye verditap, se på den da :!: Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Selv om man kjører forsiktig med bilen, vet man jo aldri hva andre bilister gjør. ikke bra å få ungen drept fordi noen bryter vikeplikten og kræsjer i 30-40km/t i siden på den bilen. når man lett hadde overlevd uten skader i en normal bil av nyere årgang til samme pris Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) 2004-modell Megane til 89.000? Visste at franske biler har stort verditap, men det var jaggu ille. Den har jo et veldig elsk eller hat utseende. Og når de fleste syns den ser fæl ut blir verditapet høyere enn vanlig. Men det er jo veldig gunstig for de av oss som vil ha en av de sikreste bilene på markedet til en rimelig penge. Selv kjører jeg en 2003 Laguna som kosta 90 000,- for tre uker siden. Endret 18. november 2007 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Gunstig, ja. Visst pokker er det gunstig! Jeg vil si det er rene røvekjøpet ... Uansett, nok om det. Holder meg til resten her; skal du først kjøre unger, gjør man ikke det i en Kewet altså. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kewet er vel typegodkjent som 4-hjuls motorsykkel? Bil er den i alle fall ikke. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Eventuelt kan du duck-tape ungen fast til frontfangeren. Omtrent like tryggt for barnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå