NeverHome Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 For noen dager siden mens jeg gjorde lekser, så frøs skjermet! Jeg skrudde PC-en av. Men når jeg skrudde den på igjen, 20 sek etter oppstarten så funker den ikke mer. Og når jeg prøvde den igjen i dag. Så fikk jeg ikke ladet opp PC-en! Strømmen bare forsvant! Trenger virkelig hjelp fort. Eller burde jeg kanskje stikke til en plass for å få PC-en min reparert? Takk for at dere brukte tiden her! Mvh. NeverHome Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hmm.. hvis ingen av lysa funker så kan det kansje være batteriet som er ødelakt eller noe Lenke til kommentar
biro Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Prøv å ta ut batteriet og sett det på plass igjen. Lenke til kommentar
NeverHome Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Har tatt ut batteriet, og satt det på plass igjen! Jeg tror at batteriet er et problem. Men hva er det som skjer med at 20 sekunder etter oppstarten så ble PC-en skrudd av. Lenke til kommentar
biro Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har tatt ut batteriet, og satt det på plass igjen! Jeg tror at batteriet er et problem. Men hva er det som skjer med at 20 sekunder etter oppstarten så ble PC-en skrudd av. kjør uten batteri. kun strøm adapter. Lenke til kommentar
NeverHome Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Gjort det også, men strømmen ''kommer'' seg ikke inn i PC-en! Lenke til kommentar
biro Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Gjort det også, men strømmen ''kommer'' seg ikke inn i PC-en! da har du en defekt strømadapter, kjenner du noen andre som har samme PC. (STRØMADAPTER) Lenke til kommentar
NeverHome Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Nei, men kanskje jeg skal kjøpe en ny støm adapter? Men strømadapteren lyser(Liksom oppå adapteren så lyser det hvis det er strøm i adapteren) Endret 17. november 2007 av NeverHome Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 joa men kansje det er kabelen som er fucka.. kansje du har mista den eller noe Lenke til kommentar
biro Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nei, men kanskje jeg skal kjøpe en ny støm adapter? har du kjøpt den i en Butikk eller på nett. hvis butikk ville jeg tatt med PC-en dit og spurt om de kunne ha testa med en strømadapter der. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvis det lyser på laderen så vil jeg nok heller tippe at det er hovedkortet som har gått på en smell, om det er det som er problemet så håper jeg at du har garanti på den for det er dyrt å bytte på en bærbar! Lenke til kommentar
biro Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nei, men kanskje jeg skal kjøpe en ny støm adapter? Men strømadapteren lyser(Liksom oppå adapteren så lyser det hvis det er strøm i adapteren) kan være brud i ledningen Lenke til kommentar
NeverHome Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe en ny PC i lang tid nå, kanskje jeg skal kjøpe en nå da? Hvis garantien har gått, hvor mye vil det rundt koste for å få den reparert? Men først skal jeg finne noen som har samme PC som meg, låne ledningen fra personen og skjekke inntil videre. Endret 17. november 2007 av NeverHome Lenke til kommentar
biro Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg har tenkt å kjøpe en ny PC i lang tid nå, kanskje jeg skal kjøpe en nå da? Hvis garantien har gått, hvor mye vil det rundt koste for å få den reparert? ca 2500 Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 nja spørs hvor lenge men det er dyrt iaffal =/ og de drøyer som FAEN og Lenke til kommentar
NeverHome Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Lurt å kjøpe seg en ny en for 7000 da? Skal begynne på videregående neste år også. Endret 17. november 2007 av NeverHome Lenke til kommentar
biro Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Lurt å kjøpe seg en ny en for 7000 da? Skal begynne på videregående neste år også. skal du ha en NY'en så burde du går for HPDV6645 bra pc til 7000 høvdinger Lenke til kommentar
NeverHome Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Takker for hjelpen i alle fall! Skal bruke lillesøsteren min sin bærbar PC inntil videre Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 da er den laga for msn The ultimat PRogramm By the girls Lenke til kommentar
NeverHome Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Hehe, men jeg kjøper sannsynligvis en ny PC i slutten av sommerferien, ellers starten av sommerferien. Så jeg skal skjekke PCene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå