AudiCab Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hei! Jeg har forsøkt å hjulpet min kjære med å redigere litt hjemmesiden. Hun har laget en side ved hjelp av One.com sin generator. Og så har jeg prøvd å gjort en del ting som det ikkje var mulig å gjør i den webcreatoren som var der. Jeg har laget en iframe, så hun kan ha samme hovedside hele tiden og kun forandre det som er inne i iframen. Jeg har egentlig veldig liten peiling på dette,men førsøker så godt det er å prøve meg fram til med meste. Nå har jeg fått laget den til sann som den skal vær men har problem med at den vises forskjellig i Opera og i IE. Siden det gjelder er www.voffsen.com . Noen som kan fortelle meg hva jeg har gjort galt? eventuelt gå inn å se på koden hva som mangler eller jeg burde ha lagt til? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 En plass å begynne er validator.w3.org. Siden inneholder mange grove feil som gjør at nettlesere kan tolke den forskjellig. Lenke til kommentar
AudiCab Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 En plass å begynne er validator.w3.org.Siden inneholder mange grove feil som gjør at nettlesere kan tolke den forskjellig. Hmm..ja,der kan du sjå..hehe. Har litt å jobbe me der ja! takk for svar da ihvertfall.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg ville sett pa et includescript, istedenfor a bruke iframe. Morten har et bra includescript i PHP. Det gjor nesten det samme som iframe, bare at du da far linker som /?side=hovedside (feks) og kan kopiere link til den siden du er pa, rett fra adressefeltet. Det folger med en god readme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå