T4rdy Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det viktigse er å finne den stilen du liker best å gå i! Lenke til kommentar
nikkelas Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Heisann Jeg begynner og bli lei av stramme t-skjorter o.l. og føler meg ikke mye hetro der jeg går enkelte ganger. Nå er jeg lei hele sosse opplegget og vill bytte til en litt mer "løs" stil. Jeg trenger noen gode tips til nettsider som selge kule, gensre, bukser type gangster stil. Jeg er også på jakt etter en litt stor/tøff jakke. Kan noen tipse meg med noen flotte sider? Takker på forhond. Gå inn på hiphopwear.no der finner du bra store klær! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
illiun Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 gå på eastside.no eller southside.no der har de endel Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Wagnersavoy.no er en bra nettbutikk. De har ganske bredt utvalg, så burde jo la seg gjøre at du finner noe som passer deg. Både skjorter, t-shirts, bukser, cardigan - de har alt. Ikke så gærne priser heller:) Butikken din suger. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå