Finnduz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Heisann Jeg begynner og bli lei av stramme t-skjorter o.l. og føler meg ikke mye hetro der jeg går enkelte ganger. Nå er jeg lei hele sosse opplegget og vill bytte til en litt mer "løs" stil. Jeg trenger noen gode tips til nettsider som selge kule, gensre, bukser type gangster stil. Jeg er også på jakt etter en litt stor/tøff jakke. Kan noen tipse meg med noen flotte sider? Takker på forhond. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Gangster Der har du skikkelig gangster klær. Lenke til kommentar
floww Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 jeg trur du tenker på hiphop/skate style? isåfall har formatshop.no litt av hvert som jeg vet av internettbutikker Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 www.steeze.no www.stress.no www.50-50.no www.eastbay.com www.soleservice.com www.huntinglodge.no/hlstore/storeindex.html Også har du jo sidene til de forskellige merkene, da. Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 jeg trur du tenker på hiphop/skate style? isåfall har formatshop.no litt av hvert som jeg vet av internettbutikker Veldig bra ja, noe sånn Andre som har flere tips? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 www.steeze.no www.steez.no Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 www.flava.no Det er skikkelige "gangster" klær. Har ikke bestilt derifra selv, men kjenner mange som har gjort det. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Flava ville jeg styrt loddrett unna. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Karmaloop har mye tøft innen streetwear. Rimelig ok priser også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Værsåsnill å gjør verden en tjenste å ikke kle deg "gangster", kikk litt rundt etter streetwear isteden, er utrolig mye fett som kan kombineres med det meste. Titt litt her du: http://streetwear.feber.se , tar selv veldig mye inspirasjon derfra fortiden. Der har du alt fra forskjellige outfits til enkle plagg og "trend-items". De der var stygge, altfor stygge. Min mening ofc 1 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Karmaloop har mye tøft innen streetwear. Rimelig ok priser også. Har handlet mye der. De har en fin blanding av "hettegenserstil", og litt penere plagg (Piqueer og skjorter, men som fortsatt er litt hiphopaktige). Utrolig billig òg - kjøpte en genser der for 30$, som kostet 1200,- hos Stress. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvor mye betaler du i frakt sånn ca? Har pakken din noen gang blitt stoppet i tollen? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Fall ikke helt inn i ''gangster'' kategorien, hold deg til skate og streetwear Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Noe streetwear er greit, men jeg syntes at selve stilen er litt "rough". Jeg holder meg heller mer til "preppy" siden Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor mye betaler du i frakt sånn ca? Har pakken din noen gang blitt stoppet i tollen? Betaler ca. 50$ i frakt ... har glidd igjennom tollen stort sett, sendes som gave uten prislapper etc. Bestilte nettopp 3 par sko, 2 hettegensere og litt acessories. 1500,- med frakt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ikke verst. Hvordan er størrelsene på sko, t-skjorter osv. i forhold til norske størrelser? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Flava ville jeg styrt loddrett unna. Hvorfor? Leste i en artikkel i Aften at de faktisk selger fake-varer på butikker som Flava, Looks Sports etc. I tillegg er jo det aller, aller meste de selger der helt utrolig stygt... Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg vil også anbefale phatlife.com! har tenkt å bestille der billig frakt til å vær i utlandet. det er altid spørs hvordan "gangstar style" du mener. om det er er wannabes session 14tiss eller ekte kler som phatlife. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er du ute etter posete stil, må du sjekke http://www.def-shop.com/ å http://www.hoodboyz.de/shop/ Skate style er langt i fra gangster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå