Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvor får man tak i kappet heltre for å lage bord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes! tenkte bare å illustrere størrelse og type bord jeg har lyst til å lage. Det er for meg et mysterium hvor man får tak i heltre av den tykkelsen og lengden....

 

kjøkkenforhandler skal prøves... byggevarehus da? de har mer av det det går mye av bare vel?

 

Hvor får man tak i det? er det ubehandlet? Gjør egentlig ikkeno at det er det... men hadde vært fint med en litt "bedre tresort" eik kanskje? hvor får man kjøpt slik??

 

Hvor får man den?!

 

nå skjedde det noe rart!

 

hvor får man 98x198?

Lenke til kommentar
Yes! tenkte bare å illustrere størrelse og type bord jeg har lyst til å lage. Det er for meg et mysterium hvor man får tak i heltre av den tykkelsen og lengden....

 

kjøkkenforhandler skal prøves... byggevarehus da? de har mer av det det går mye av bare vel?

 

Hvor får man tak i det? er det ubehandlet? Gjør egentlig ikkeno at det er det... men hadde vært fint med en litt "bedre tresort" eik kanskje? hvor får man kjøpt slik??

 

Hvor får man den?!

 

nå skjedde det noe rart!

 

hvor får man 98x198?

ta kontakt med nærmeste sagbruk da vel, da kan du få dimensjonert det slik som du vil ha det. Furu er nok mest naturlig å benytte, eik blir svindyrt...

Lenke til kommentar

Jepp... skjønner..

 

entusiasmen for et slik bord kommer fra en kompis jeg var hos for noen år siden. han hadde stuebord i heltre. han ba meg løfte på det... og jeg klarte det ikke!! det veide for mye til å løfte opp! han hadde visst brukt kranbil for å få det inn i en blokkleilighet.. stilig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...