krabbelars Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hei! Jeg har sett etter Star Wars Knights of the old republic 1 og 2 til Xbox lenge nå, men uten å lyktes.. Så hvis noen har ett spill til salgs eller vet om noen som seller det, så gjerne ta kontakt.. All hjelp er velkommen =)) Endret 17. november 2007 av krabbelars Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Se i butikker som selger brukte spill. Jeg kjøpte meg en kopi av Kotor hos EBGames Byporten (Oslo S) tidligere i høst. Men har også sett det andre steder bla. EBGames på Strømmen storsenter og EBgames på Norby kjøpesenter (Sverige). Det finnes også EBGames i Ski. Game (tidligere Spiderman) selger vel også brukte spill. Prisene på Kotor 1/2 (og Jade Empire) kan virke litt høye med tanke på at det er gamle brukte spill. Jeg betalte 169kr for min kopi av Kotor, men hadde før det sett disse spillene for opptil 270kr på EBgames. Se også på prisguide.no om det er noen butikker som kanskje har disse spillene enda. Lenke til kommentar
krabbelars Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Takk skal du ha! skal skjekke det ut med en gang Endret 19. november 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kommer sikkert som nedlastbare spill via Marketplace etter hvert også, om du ikke skulle finne dem i noen butikk. Lenke til kommentar
krabbelars Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Kommer sikkert som nedlastbare spill via Marketplace etter hvert også, om du ikke skulle finne dem i noen butikk. hehe, ja.. får håpe, det=) fant ingen ting på ebgames heller ;'( Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det ligger på eBay hvis du vil handle derfra. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Det ligger på eBay hvis du vil handle derfra. hvis hans xbox kun spiller pal spill bør han jo kjøpe fra co.uk istedenfor. Endret 18. november 2007 av audi_a8 Lenke til kommentar
krabbelars Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Det ligger på eBay hvis du vil handle derfra. hvis hans xbox kun spiller pal spill bør han jo kjøpe fra co.uk istedenfor. Ja.. må være fra europa, hvis ikke kan den ikke spille av. Men jeg har funnet en som ville selge, så takk alle mann ;P Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har det liggende. Men er nok ikke til salgs. Gode spill jeg vil ha selv Star Wars: Knights of the Old Republic (Xbox) Star Wars: Knights of the Old Republic II - Sith Lords (Xbox) Birger Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har KOTOR 2 til XBOX(PAL) til salgs for 200kr Da jeg kjøpte spillet for et par år siden, fikk jeg 2 eksemplarer.. så du kan kjøpe det ene hvis du fremdeles er interessert Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vanguard12: det kan virke som du har veldig mange eksemplarer Lenke til kommentar
krabbelars Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Takk for alle tilbud, men det er allerede en som har skaffet meg det.. =( men ellers tusen takk for all hjelp! =))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå