Zeph Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Trur det må skiljast mellom å ha ereksjon og å framkalle orgasme. Å pisse med morgenbrød er vel ikkje noko problem? Er du derimot i gang med å stimulere penis så får du ikkje mykje ut. Når det derimot først kjem blir du avslappa og enkelte kan føle eit tissebehov. Derfor er det ikkje mogleg å urinere under akten, men likevel gjere det med ereksjon. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lasse_* Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Så du, Dicktator, mener at det ikke går ant å pisse når man har stå? altså... jeg har morgenbrød HVER dag etter en natt. da pisser jeg, men jeg på ta litt i for å pisse, og jeg blir derfor ofte sliten etter den runden. så ja, jeg tror urinrøret blir klemt flatt, men ikke så at det er 110% umulig å pisse. Lenke til kommentar
asdfjkl1235 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg blir nesten alltid tissetrengt og må på do og tisse, etter at jeg har hatt orgasme. Selv om jeg ikke har drukket noe særlig rett før sexen. Dama synes ikke det er noe problem, men det irriterer meg ganske ofte allikevel. Er dette vanlig eller er det bare meg? Når man får orgasme er det vanlig at stoffet Adrenalin blir frigjort inn i blodstrømmen. En av side-effektene dette stoffet påfører deg er at det undertrykker fordøyelses-systemet, og da selvfølgelig er det vanlig at man føler litt ektra press... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Opplever ofte det jeg og.. Aner ikke hvorfor Blæren blir aktiv. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Med en fullblåst ereksjon skal det ikke være mulig, iværtfall ikke hvis du har en Corpus som fungerer normalt ved at den fylles grundig opp med blod. Hørt om morra brød? Hva gjør du da? Stikker hull på den? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det skal da være fullt mulig å tisse med ståtiss. Det blir kanskje litt sånn Me, Myself & Irene pissing utav det da... Kanskje ikke under selve akten, for da er det vel ekstra stramt der nede, men rett etterpå eller før kan jeg ikke se grunn til hvorfor ikke... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det skal da være fullt mulig å tisse med ståtiss. Det blir kanskje litt sånn Me, Myself & Irene pissing utav det da... "Irene? Why am I pissing like I just had sex?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg