Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg blir nesten alltid tissetrengt og må på do og tisse, etter at jeg har hatt orgasme. Selv om jeg ikke har drukket noe særlig rett før sexen. Dama synes ikke det er noe problem, men det irriterer meg ganske ofte allikevel. Er dette vanlig eller er det bare meg? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Opplever ofte det jeg og.. Aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det er ganske vanlig å måtte på do etterpå ja. En del sliter med at de må på do under selve sexen óg. Hvorfor man tilsynelatende produserer mer urin under akten vet jeg ikke, men kan jo være noe med aktivitetsnivået. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Skjer med meg og...Tror det er helt vanlig, har hørt at det er fordi at blære er under mye press eller noe slikt da:p Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det opplever jeg også hele tiden. Ofte kan det jo være sånn at man ikke er tissetrengt sånn akkurat før, men kanskje en stund siden man har vært på do og da når det blir aktivitet der nede og du i tillegg skyter ting ut så sier blæra fra om at "hei, jeg vil også". Det som er greia er jo at du kan være ganske pissetrengt, men fremdeles ha sex uten å kjenne noe særlig til det for det som "skal" ut på den tiden kommer ikke fra blæren. Jeg merker ihvertfall veldig godt dette enten det er en runk eller noe annet, så må jeg ofte pisse etterpå. Ihvertfall ikke så lang tid etterpå. Kroppen skiller jo ut væske hele tiden så at du ikke har drukket noe særlig betyr ikke så mye vil jeg tro. Viss du drikker 1l eller med med vann før du har sex så er det vel mer sansynlig at du må midt i også vil jeg tro. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) En del sliter med at de må på do under selve sexen óg. Tror dette er noe som kan karakteriseres som høyst uvanlig. Slik jeg har forstått med utgangspunkt i grunnleggende anatomi, skal det ikke være mulig å pisse når man har ereksjon da Corpusen fylles med blod og presser urinrøret flatt og gjør at det ikke kan slippes ut urin. Endret 18. november 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tror dette er noe som kan karakteriseres som høyst uvanlig. Slik jeg har forstått med utgangspunkt i grunnleggende anatomi, skal det ikke være mulig å pisse når man har ereksjon da Corpusen fylles med blod og presser urinrøret flatt og gjør at det ikke kan slippes ut urin. Nei, det er feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg lærte av den fantastiske helsesøstra i sjuende eller noe at det er et "åpne/lukke"system som gjør at man ikke greier å pisse når man har sex. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tror dette er noe som kan karakteriseres som høyst uvanlig. Slik jeg har forstått med utgangspunkt i grunnleggende anatomi, skal det ikke være mulig å pisse når man har ereksjon da Corpusen fylles med blod og presser urinrøret flatt og gjør at det ikke kan slippes ut urin. Nei, det er feil. Ja gratulere, du er unik. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Så du, Dicktator, mener at det ikke går ant å pisse når man har stå? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Med en fullblåst ereksjon skal det ikke være mulig, iværtfall ikke hvis du har en Corpus som fungerer normalt ved at den fylles grundig opp med blod. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har pissa drit mange ganger med stå jeg, til og med så hard stå at det er vondt! Lenke til kommentar
trøls Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Med en fullblåst ereksjon skal det ikke være mulig, iværtfall ikke hvis du har en Corpus som fungerer normalt ved at den fylles grundig opp med blod. Det gjør det vanskelig utføre selve urineringen, men det betyr ikke at man kan kan kjenne trang til å gå på do - som trådstarter spør om. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det gjør det vanskelig utføre selve urineringen, men det betyr ikke at man kan kan kjenne trang til å gå på do - som trådstarter spør om. Bingo. Samtidig har jeg lest at det er stort sett kvinner som sliter med tissetrang under akten, men det kan skje gutter óg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 En del sliter med at de må på do under selve sexen óg. Tror dette er noe som kan karakteriseres som høyst uvanlig. Slik jeg har forstått med utgangspunkt i grunnleggende anatomi, skal det ikke være mulig å pisse når man har ereksjon da Corpusen fylles med blod og presser urinrøret flatt og gjør at det ikke kan slippes ut urin. Jeg bruker noen gang å pisse med stå, ikke noe særlig behagelig . Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er vel neppe noe uvanlig dette. Har hørt at mange gutter pådrar seg blærekatar fordi de ikke gidder (whatever) å gå på toalettet etter sex, selv om de er tissetrengte. Dette vil jeg anta at utvikler seg over tid, vel og merke. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nå er ikke jeg gutt, men jeg må hvertfall veldig på do. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Pleier i hvertfall passe på at jeg alltid går på do først. Finnes jo ingeting verre enn å ha sex når man er litt sånn halveis tissetrengt. Ikke vil man stoppe opp, men det er ikke akkuratt behagelig å være tissetrengt heller. Dilemma. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Merkelig at ingen har sagt dette før : G-punktet: Områdets egentlige funksjon er å virke smertelindrende ved fødsel da stimulering av området vil frigi endorfiner i blodet som virker smertelindrende og smerteterskelen forhøyes derfor ved stimulering. Men i seksuell sammenheng så vil stimulering av område vekke intens lystfølelse og kan gi kraftige orgasmer, noen ganger med ejakulasjon. Før en kvinne skal eventuelt ejakulasjere ( få kvinner klarer det ) vil hun få en følelse av å måtte gå på do, mange kvinner avslutter samleiet for de tror de må tisse, ellers holder de bare igjen til etter samleiet. noe som fører til at kvinnen ikke ejakulasjerer. BAre for å få det sagt enda en gang: verken kvinner eller menn kan ikke urinere under samleiet, det er umulig! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg er sånn at når jeg onanerer så føler jeg aldri tissetrang, men når jeg er ferdig så kan det komme hvis jeg ikke har tissa på ei stund men da må jeg alltid vente til ereksjonen gir seg. Å prøve og tisse med stå er umulig for meg ihvertfall og jeg har ikke tenkt og prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg