Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

stiger røykprisen til neste år?

Svennien

Anbefalte innlegg

Hvem er den som skal si hva andre skal betale og ikke?

Når du sier det Svennien, røyk fører til mye dårlig, å man er avhengig, men godteri? Det er jo avhengighet det også, det fører dessuten også til mye sykdommer, så hvorfor ikke slå opp avgiften der også? Alkohol?

- Så skader ikke godteri de rundt seg da.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Remy_*
Hvem skal vi stemme på for å få prisen ned?

FRP er moms og skattekuttere^^ det er de som ikke har blitt prøvd ut enda som regjering, nå er det vår tur folkens, la oss vise hvordan ett land skal styres, Vekk med veiavgiften, og NRK lisens,,, skatte sugere

Lenke til kommentar

Hvis vi skal følge gammel trend vil jeg nok tippe at tobakksavgiftene blir pålagt enda litt til i nær framtid. Jeg blir litt dårlig av alle som slavisk følger statistikker. Husker for en tid tilbake da det var priskrig på øl, noe som førte til sterkt reduserte priser i butikkene.

Følgen av dette ble at statistikkgranskerene skreik høyt at "herregud så mye mer øl vi drikker nå mot tidligere. Få dem opp igjen, dette er uhørt!" Ola Nordmann ble ikke noe fullere på en billig six-pack enn en dyr en, han bare valgte å kjøpe den INNENRIKS siden prisene var så behagelige.

Samme vil jeg tippe angående tobakk. Kuttes avgifter vil det bli kjøpt mer innenlands og dermed vil det også se ut som om det røykes mer her til lands. Prisene går nok alt annet enn ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...