Heatsink Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er ute etter en 40-42-tommers LCD med full HD i prisklassen 10-15k. Skal brukes til PS3, digitalt bakkenett og film. Har originalt sikla på Samsung LE40M86, men nå klarer jeg ikke helt å overveie alternativene selv, som for eksempel alle Sony Bravia-tvene selv. Hva er egentlig forskjellen på alle disse? Har brukt sammenligning på Sony.no uten at det gjorde meg noe klokere. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Samsung M-serien sliter veldig med HDMI 1.3 og bakoverkompatibilitet til 1.2, så disse skjermene har problemer med Grundig-dekoderen fra RiksTV-pakken. Dessuten er nye generasjon Bravia blitt bedre på sortnivå! Her er det ingenting å klø seg i hodet for, Sony Bravia fremfor Samsung. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er på utkikk etter samme type TV selv og vurderte M96/M97 som sterkeste kandidat helt til jeg begynte å lese rundt på forumer om den. MYE problemer med den virker det som så nå er KDL40D3500 førstevalget. Stusser litt over disse sony sidene også. På sammenligningen betyr "Ingen informasjon" at funksjonen ikke er der eller at det mangler info på det? Står jo knapt et nei noe sted så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå