Ludvig82 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Finnes det noen enkel måte å deaktivere touchpaden mp Compal IFL90+? Den irritere meg når jeg spiller og bruker annen mus. Kommer da borti og det blir bare ekkelt. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tipper du kjører windows, da er det vel bare å finne den i devicemanager og deaktivere enheten. Mulig programvaren (synaptics) har noe under kontrollpanelet du kan bruke også. Lenke til kommentar
Ludvig82 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Tenkte på en enklere måte enn device manageren jeg da. Finner ikke noe fra produsenten, som er Elantech. Endret 18. november 2007 av Ludvig82 Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Min G1S har en knapp over tastaturet som deaktiverer touhpad, du burde kjøpt den istedet hehe Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Er det ikke noe med FN+En eller anna F* tast du kan trykke? Meiner det er slik på de fleste laptoper Endret 17. november 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Ludvig82 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Er det ikke noe med FN+En eller anna F* tast du kan trykke? Meiner det er slik på de fleste laptoper Er nok ikke noe slik på min nei Lenke til kommentar
TZer0 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Min G1S har en knapp over tastaturet som deaktiverer touhpad, du burde kjøpt den istedet hehe Så off-topic som det kan bli. Ja, dessverre så er du nok nødt til å deaktivere i device manager, ettersom ingen av fn+F<1-12>-knappene har den funksjonen. Muligens finnes det programmer på nett som kan emulere en slik knapp for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå