Gå til innhold

Min hjemmeside, hva kan bli bedre? Er den noe bra?

Anbefalte innlegg

Har lagd en hjemmeside der jeg skal t a for meg forskjellige ting, amelde div. datastuff, kabinetter og annet kult...

Har nettop fresha opp desginet litt, siden det forige designet ikk var så bra... lurer nå på hva jeg kan gjøre bedre? sjekk hjemmesida mi

www.casemaze.tk

og si hva du synes, og hva jeg kan gjøre bedre (det er noen bugs der, ja)

:roll:

Eventuelt kan linken ovenfor være dårlig, så bruk denne hvis du får problemer...

www2.ffk.vgs.no/knese-chi/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[Først av alt, vi har et eget forum til sånne spm. "Webdesign" og ligger under "Programmering"]

1) Times New Roman passer _ikke_ til sånne "kule" sider. (Testing av casemods osv...)

2) Sort bakgrunn? ...man skal være _veldig_ dyktig for å kunne lage en bra side med sort bakgrunn. Prøv heller med lyse farger.

3) Top-menyen er veldig kjedelig. Den må du arbeide mer med. Hva med å bruke CSS til å lage en morsom og fin meny?

4) Hvis du skal lage en side med tester osv. så må du ha litt mer (bra) grafikk på siden din. Nå er alt sort og kjedelig.

5) FrontPage?...eh...ja...jaja....

Lykke til med siden din!

Lenke til kommentar

:lol: Ja, frontpage, ja!

Og når det kjelder fargene, så blir designet forandret etterhvert...

Takker for tipset med times roman, skal fikse litt der...

Frontpage er i forbindelse med skolen, har Webdesign, og der vil de at vi bruker dte, Ja DET SUGER! :(

Men takker for tipsene!

Skal også fikse litt grafikk, men sitter på skolepc uten photoshop...

Må bare få frontpage på hjemmedatan :wink:

:D

Lenke til kommentar

Kanskje prøve med andre farger på scroller'n? Ser iallfall bedre ut for de med IE, og gjør ikke noe skade for de som bruker noe annet...

Logo'n ser ut som den er mekka i word! Ser veldig amatørmessig ut.

Ville brukt css om jeg var deg. Da blir det lettere å fixe slike ting som skrifttype og slikt (og det haster!).

Ta bort den popupen (www.dot.tk ---> my .tk ---> ehh...du finner sikkert ut resten selv...)

Kanskje litt vel stort mellomrom mellom overskriftene og selve menyene på venstresiden?

Så ikke engang at den horisontale menyen var en meny! Så ut som om det bare var skrift.

Enig med PiRANhA i at sort er veldig... lyser amatør hvis de ikke er gjort veldig bra. De fleste sorte sider har noe "utenpå" det sorte, og da blir det litt lettere (på samme måte som at hw er hvit). En annen mulighet er å bruke en gråtone, liker #4A4A4A veldig godt.

Kan bli en bra side hvis den blir oppdatert skikkelig (daglig eller nesten daglig).

Lenke til kommentar

Ja, jeg har lyst til å skifte scrolleren... men hvordan? lurer litt på hvordan, altså...

Og når det gjelder registrer deg linken, så er den, ja litt... rar... skal fize den...

Oppdaterer hver uke ihvertfall, skal skaffe Frontpage på hjemmemaskinen min, så blir det mer...

My.dot pop uppen, den er med i den jævla .tk kontrakte.. må betal penger for å fa den vekk :evil:

Ja, logoen er mekka i Word.... JEG ER STOLt AV DET!

Neida, den er bare bidlertidig, skal fikse den også når jeg får Frontpage på hjemme maskinen.... om en stund....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...