herman89 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) hei, jeg har nå klart og forandre filsystemet på minnepennen min til fat under formateringen av PC-en min, og nå har jeg prøvd som en gal og få formatert den tilbake til ntfs men ingen ting jeg har prøvd som funker. så er det noen som kan hjelpe meg litt her hadde det vært veldig fint=) er det ikke noe svar å få??=( Endret 17. november 2007 av herman89 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hadde den ntfs fra før ? FAT32 er likevel å anbefale når det gjelder minnepenner. Høyreklikk -> Formater...->velg filsystem Endret 18. november 2007 av Pels Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vet ikke hvilket OS du bruker, men jeg tror det bare går ann å formatere den til NTFS i vista Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hm, det var nå rart, skal ikke være noen sånne begrensninger. Husker da selv å ha formattert en 120Mb zip-diskett til ntfs. Dette er dog en stund siden, og før windows xp sin tid - brukte win2000 til det. Hvor stor lagringskapasitet er det på minnepennen du sliter med? Endret 18. november 2007 av geir__hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå