Gå til innhold

Ny bærbar pc 10 000 ++

santacruze

Anbefalte innlegg

Mamma og pappa har bestemt seg for og kjøpe bærbar pc til jul til meg.. jeg begynner på vidregående neste år så trenger en bærbar.. Jeg vil ha en som har kapasitet til bra grafikk. spill som ago of conan og andre nyere. (når de kommer ofc) mamma vil at jeg skal bestille fra Norge så ingen utenlandske PC-er, men jeg kan godt bestille..

hvis noen kunne komme med noen forslag hadde det vært drit bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den maskina det linkes til over her er ILF 90 med X3100, et integrert skjermkort som ikke egner seg til spill. Her er ILF 90+ med et myyye bedre grafikkort, ei maskin som gir mye for pengene.

Hvor mange laken vil ++ si? Er det to-tre og oppover kommer andre alternativer inn også, men ILF er et godt valg uansett.

Lenke til kommentar

Multicom Z84Jv 17" WSXGA+, Core 2 Duo, GF 7700 512MB, TV-tuner, HDMI, eSATA, WLAN/BT

- INTEL CORE 2 DUO T7200 2GHZ FSB667 4MB CACHE

- 2048MB 667MHZ DDR2 minne (2 stk 1GB brikker)

- 250GB SATA 5400RPM 2.5" harddisk

- MICROSOFT Windows XP Pro OEM Norsk SP2

- Installasjon av det valgte operativsystemet

- HD-DVD opsjon (ikke valgt)

- Annen programvare (ikke valgt)

- Fjernkontroll (ikke valgt)

Total pris 13 303,-

(10 642,- ekskl. mva)

denne ser bra ut? ja? :p

Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/product.php?productId=83478

Er nok det kraftigste du får, som fortsatt er "bærbart". Neste steg når det gjelder spillytelse er Toshiba X200 17" på 4 kg, og så Dell/Alienware PC-er som også er tunge 17". Skjermkortet er noe av det kraftigste du får. Er bare denne maskinen som har denne versjonen av 8600 gt, som får nesten 1k 3dmark06 poeng mer enn de vanlige. Det neste innen DX10 kort er 8600 gt i sli, og 8700 gt, som begge bare fåes i 17" maskiner.

Om denne versjonen ikke kommer inn før jul, kan du alltids kjøpe den gamle versjonen.

Denne er også et alternativ. Den har dårligere skjermkort, og mindre lagrinplass. På en annen side er den litt over 300 gram lettere, og har bedre byggekvalitet og support (AFAIK).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...