Gå til innhold

Problemer med cod4 achievements

Carlgutt

Anbefalte innlegg

Jeg runna campain i cod4 for litt siden på veteran og siden jeg spilte med denne vanskelighetsgraden så var det noen achievements jeg ikke klarte å få tak på mens jeg spillte gjennom det.

Så jeg gikk inn på misson select valgte easy på vanskelighetsgrad og valgte en bane men jeg fikk ikke achievementsa selv om jeg gjorde det de "krevde". Jeg drepte 3 fiender med kniv men fikk ikke "three of a kind" likevel? Jeg gjorde også den dere "save the farme" men jeg fikk ikke achivmenten for den heller. (går ut i fra at de mener den bonden som er på misson: Hunted) Uansett så prøvde jeg å velge new game i stede da å se om jeg fikk achievements da men det gjorde jeg ikke jeg drepte 3 fiender på rad med kniv på carbo ship(første banen) men fikk ikke achievements da heller?

Vel det jeg egentlig lurer på er kan man ikke få achievements når man velger misson select?

Og hvorfor fikk jeg ikke Three of a kind når jeg gjorde den på carbo ship?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Save the farmer: stikk opp i andre etasje på den låven dere kommer inn i. vent til det er RETT før han duden skal skyte, så skyter du terroristen. CLONK... achievement unlocked

Three of a Kind: på det aller første missionet hvor du er SAS på en tanker. der hvor du møter på en fyr som er suppe full helt i starten. Løp bort og hugg til, og løp rett inn på rommet han kom ifra etterpå og hugg til de 2 andre som ligger og sover. CLONK..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Der har du for RPG-achievementen.

Det er helt i starten av "War pig".. løp bort til bussen, på baksiden finner du RPG.

Så skyter du bare ned et du ser :]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vil dere ha spilt spillet hvis man kunne fått achievements uten å ha spilt det?

option: receive 1000 points and dont play.

Merkelig spørsmål egentlig, da trådstarter allerede har rundet spillet på vanskeligste grad, men ønsker å få med seg achievements. Achievements er faktisk veldig bra til å øke "gjenspillbarheten" i et spill, da det å unlocke achievements kan være et mål i seg selv.

Er du kanskje en PS-fanboi som egentlig bærer på en dyp misunnelse overfor achievement-systemet på xbox?

(Unnskyld hvis dette oppfattes som personhets. Det var ikke mine intensjoner.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...