Carlgutt Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg runna campain i cod4 for litt siden på veteran og siden jeg spilte med denne vanskelighetsgraden så var det noen achievements jeg ikke klarte å få tak på mens jeg spillte gjennom det. Så jeg gikk inn på misson select valgte easy på vanskelighetsgrad og valgte en bane men jeg fikk ikke achievementsa selv om jeg gjorde det de "krevde". Jeg drepte 3 fiender med kniv men fikk ikke "three of a kind" likevel? Jeg gjorde også den dere "save the farme" men jeg fikk ikke achivmenten for den heller. (går ut i fra at de mener den bonden som er på misson: Hunted) Uansett så prøvde jeg å velge new game i stede da å se om jeg fikk achievements da men det gjorde jeg ikke jeg drepte 3 fiender på rad med kniv på carbo ship(første banen) men fikk ikke achievements da heller? Vel det jeg egentlig lurer på er kan man ikke få achievements når man velger misson select? Og hvorfor fikk jeg ikke Three of a kind når jeg gjorde den på carbo ship? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 funka for meg å ta archievements på "mission select" hvertfall.. (enemy intel osv) Lenke til kommentar
brultus Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du må drepe alle tre nesten på en gang. Finn en gjeng fiender og vift kniven. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hmm, det er ikke så nøye hvordan man runder spillet bare man får med seg achivements? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hmm, det er ikke så nøye hvordan man runder spillet bare man får med seg achivements? Han hadde jo allerede runnet det på veteran.. ? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 For å få achievementen for å redde bonden, så er det ikke verre enn å vente med å skyte til han ene lagkameraten din sier du må gripe inn. Da kan du plaffe ned alle tre motstanderene. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Save the farmer: stikk opp i andre etasje på den låven dere kommer inn i. vent til det er RETT før han duden skal skyte, så skyter du terroristen. CLONK... achievement unlocked Three of a Kind: på det aller første missionet hvor du er SAS på en tanker. der hvor du møter på en fyr som er suppe full helt i starten. Løp bort og hugg til, og løp rett inn på rommet han kom ifra etterpå og hugg til de 2 andre som ligger og sover. CLONK.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 ok takk for hjelpen. Har bare et siste spm hvor er det lettes å få den achievementen hvor du må skyte ned et helikopter med en rpg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Der har du for RPG-achievementen. Det er helt i starten av "War pig".. løp bort til bussen, på baksiden finner du RPG. Så skyter du bare ned et du ser :] Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vil dere ha spilt spillet hvis man kunne fått achievements uten å ha spilt det? option: receive 1000 points and dont play. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 takk lindquist Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vil dere ha spilt spillet hvis man kunne fått achievements uten å ha spilt det? option: receive 1000 points and dont play. Merkelig spørsmål egentlig, da trådstarter allerede har rundet spillet på vanskeligste grad, men ønsker å få med seg achievements. Achievements er faktisk veldig bra til å øke "gjenspillbarheten" i et spill, da det å unlocke achievements kan være et mål i seg selv. Er du kanskje en PS-fanboi som egentlig bærer på en dyp misunnelse overfor achievement-systemet på xbox? (Unnskyld hvis dette oppfattes som personhets. Det var ikke mine intensjoner.) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bra sted for kniv achievement er første brett, etter alle på broa er skutt ned løp forran alle sammen, ned trappa. En full fyr vil valse inn i gangen, kniv han ned og gå inn i rommet han kom ut av hvor 2 andre ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå